; ?>; ?>
به گزارش مردم سالاری آنلاین، شرکتی گمنام که با حداقل قیمت برنده مزایده پیمانکاری سازه های دو متر مربعی تبلیغاتی در برخی محورهای پیاده راه اصلی تهران مثل خیابان جمهوری ، ولیعصر ،شریعتی ، کریمخان و... بود، مدتی است در حال تغییر بافت اولیه سازه ها و تبدیل آنها به تابلوهایی بسیار بزرگ است.
خبررسانی دو هفته پیش رسانههای رسمی هرچند باعث توقف موقت فعالیت های این شرکت شد ولی شاهدیم که این شرکت به رویه سابق برگشته و
اقدام به نصب سازه هایی بزرگ نموده که یک تخلف محرز در ساختار تبلیغات است.
در حالی که تعرفه بیلبوردهای اتوبانی میلیاردی است چگونه یک شرکت تبلیغاتی میتواند با قرارداد خیابانی و مبلغ نازل به آن ورود کند؟ مسئولان سازمان زیباسازی شهرداری تهران که هنوز واکنشی نشان نداده اند، نظر شورای شهر و مقامات نظارتی شهری در این باره چیست؟
کافیست عدد و رقم قراردادهای تبلیغاتی را بنگریم تا دریابیم این رویه شرکت مذکور بیش از دویست میلیارد ضرر و زیان به بیت المال وارد آورده. ضرری که معلوم نیست چگونه جبران میشود؟