سالنهای سینما با فروش ۵۲۳ میلیاردی که به مدد اکران فیلمهای کمدی به دست آوردهاند، در حالی به استقبال تابستان و ماههای محرم و صفر میروند که به یک چیدمان متفاوت و جذاب برای اکران تابستانی نیازمندند.
وضعیت تبلیغات در شبکهنمایشخانگی و تلویزیون به قدری اگزجره و بیرویه است که مخاطبان واقعا از این بابت ناراضی هستند در این پرونده این ماجرا را از چند بعد بررسی کردیم که در ...
اگرچه شبکههای ملی صدا و سیما از زمانهای قدیم مخاطبهای خاص خودش را دارد و با وجود فعالیت شبکههای ماهوارهای و کانالهای مجاز و غیرمجاز ایرانی و خارجی اکثر ایرانیان مخاطب ...
سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیشبینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلمهایی آمدند و رفتند که هیچکس متوجه آنها نشد....
سیمافیلم این روزها به دنبال ساخت و احیای دنبالهسازیهایی (سریالهایی) است که مخاطبان با بسیاری از آنها خاطره دارند، از سریال «نونخ» که فصل جدید آن بعد از شبهای قدر روی ...
اگر شبکههای اجتماعی فیلتر شده آنقدر بیننده دارند که رسانه صوتی و تصویری انحصاری کشور را وامدار خود میکنند چرا باید به هزار سختی وارد آنها شد؟ آیا نمیشود واقعبینانه ...
نمایش "پس از" به کارگردانی مرتضی کوهی که برنده جایزه اول بازیگری، نویسندگی، کارگردانی و بهترین نمایش جشنواره هم آغاز شده بود از فروردین ماه 1403 در سالن قشقایی مجموعه ...
نمایش «ما هم مردمی، بودیم» فضای تازهای است که با نویسندهای چون امین ابراهیمی و کارگردانی احسان ملکی طی شده و بر شکاف مرکز و پیرامون اشاره دارد. انسانهایی از طبقات فرودست ...