۰
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۱

چه خبر؟ بیست و هفتم فروردین ماه

روزنامه تهران امروز در ستون چه خبر؟ نوشت:
چه خبر؟ بیست و هفتم فروردین ماه
بازي متحجران در عرصه انتخابات يازدهم
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد رضا اكرمي، عضو فراكسيون روحانيون مبارز به زندگي نيوز گفت: در طول تاريخ افرادي مختلف يا متضاد از نظر فكر و انديشه و اعتقاد و روش در چرخه سياست قرار گرفته‌اند كه گروهي در اين ميان بين صفر و صد عمل كرده و همچنان در سياست دست و پا مي‌زنند.وي افزود:وقتي كسي نتواند انديشه نو را در چارچوب بپذيرد، درجا مي‌زند و با هر ابداع و ابتكاري مخالفت مي‌كند و مانع كار ديگران نيز خواهد بود. از اين دست در طول تاريخ بسيار داشته‌ايم و اكنون در عرصه سياسي انتخابات يازدهم رياست‌جمهوري نيز شمه‌اي از حضور آنها را مي‌توان ديد.

شهيد مي‌شوم‌ و با چاوز رجعت‌ مي‌كنم!
مشرق نوشت،يكي از كانديداهاي جريان انحرافي گفته كه من رئيس‌جمهور خواهم شد. پس از مدتي شهيد خواهم شد و سپس در دوره حضرت حجت(عج) همراه با چاوز رجعت خواهم كرد.

حمله شديداللحن روحاني حامي مشايي به آيت‌الله مصباح‌‌يزدي
شنيده شد كه بهمن شريف‌زاده با انتقاد از عملكرد جبهه پايداري، درباره آيت‌الله مصباح‌يزدي گفت: راي آقاي احمدي‌نژاد از مردم بود نه از حمايت آيت‌الله مصباح‌يزدي.آرمان نوشت: شريف‌زاده در پاسخ به اين سوال كه حمايت احمدي‌نژاد از مشايي آيا سبب نمي‌شود تا او از حامي اصلي خود، يعني آيت‌الله مصباح‌يزدي، دور شود؟ گفت: «پايگاه آقاي مصباح در بين مردم چقدر است؟ احمدي‌نژاد فردي است كه راي بالايي آورده است و اين راي بالا به وساطت ايشان نبوده است. از نظر شخصيتي ايشان شخصيت برجسته‌اي هستند، اما قشري كه به احمدي‌نژاد راي دادند به‌خاطر خودشان راي دادند. اكنون نيز جدا‌شدن از احمدي‌نژاد وجود ندارد؛ چراكه ايشان نامزد انتخابات نيستند. مهم آراي نامزدهاست كه در اين آرا آقاي مصباح وجود ندارد؛ چراكه تكيه بر آراي مردم است ولو اينكه مخالف جدي داشته باشد.»

بركناري مسئولان نفتي يكي از مناطق مرزي كشور
روزنامه خراسان نوشت: پس از بررسي‌هاي چند ماهه يكي از دستگاه‌هاي نظارتي درباره فعاليت‌ها و اسناد اقدامات مسئولان شركت نفت در يكي از مهم‌ترين مناطق مرزي كشور، تمامي مديران و كارمندان اين اداره از سمت خود عزل و براي توضيح درباره برخي انتقال‌هاي چند صدميليوني به حساب‌هاي نزديكان خود احضار شده‌اند.

آزادي از موارد اجراي عدالت است
حجت‌الاسلام محسن غرويان با اشاره به اينكه عدالت و آزادي قابل جمع هستند، گفت: آزادي يكي از موارد اجراي عدالت است.به گزارش مهر،وي افزود: امروزه وقتي سخن از عدالت به ميان مي‌آيد، عدالت سياسي، اجتماعي و اقتصادي مد نظر است. اين مسئله كمتر مورد بحث مصداقي قرار گرفته؛ اگر چه بحث مفهومي درمورد عدالت زياد انجام گرفته، اين مسائل مباحث روزي است كه بايستي مجتهدين و كساني كه اصول و مباني فكر اسلامي در دستشان است بنا بر شرايط و مقتضيات زمان و مكان بيايند مصاديق را تعيين كنند.
کد مطلب: 27574
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *