۰
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۱

چه خبر؟ بیست و ششم فروردین

روزنامه تهران امروز در شماره بیست و ششم فروردین ماه خود نوشت:
چه خبر؟ بیست و ششم فروردین
ابوترابي‌ و‌ پورمحمدي،‌ نماينده‌‌‌‌ ما‌ نيستند
حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي، عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز در گفت‌وگو با فارس با بيان اينكه جامعه روحانيت مبارز به‌طور مصداقي به انتخابات آتي رياست‌جمهوري ورود نكرده است، گفت: مكانيسمي كه جامعه روحانيت مبارز براي انتخابات آتي در نظر دارند اينطور نيست كه از گروه‌ها يا ائتلاف‌ها حمايت كند. وي گفت كه ابوترابي و پورمحمدي به نمايندگي از جامعه روحانيت در ائتلاف پنج گانه (اصولگرايان سنتي) نيستند و اين تشكل نماينده‌اي در آن ائتلاف ندارد.

در انتخابات آينده به مانور وحدت نياز داريم
آيت‌الله هاشمي رفسنجاني گفت: در شرايط فعلي امت اسلامي بيش از هر زمان نياز به اتحاد و همدلي و همكاري دارد و لازم است از اقدامات تفرقه افكنانه پرهيز شود.

به گزارش خبرآنلاين وي افزود:مردم مومن ايران، مستحق رفاه، پيشرفت و فعاليتي بيش از پيش هستند و اميدواريم با برگزاري انتخاباتي پرشور، باشكوه موردنظر رهبري معظم انقلاب توسط مجريان و ناظران و ايجاد رقابتي سالم و قانوني ميان سلايق و گروه‌هاي سياسي مختلف وفادار به قانون اساسي، فشارها و توطئه‌هاي دشمنان را خنثي و كيد آنان را به خودشان باز گردانيم.

آقاي رئيس‌جمهور حقيقت را به مردم نمي‌گويد
سيد رضا اكرمي عضو جامعه روحانيت مبارز به ايلنا گفت: احمدي‌نژاد براي رياست‌جمهوري خود نگاه ۲۰ ساله دارد و براين اساس حرف مي‌زند در حالي‌كه باور من اين است كه اين نگاه‌ها هرگز در كشور ما جواب نمي‌دهداحمدي‌نژاد در دوره ۸ ساله خود به قدري توقعات و مطالبات را بالا برده است كه هر كس موفق به راي آوري شود با كوهي از مشكلات مواجه خواهد بود.اكرمي عنوان كرد: آقاي رئيس‌جمهور حقيقت را به مردم نمي‌گويد.

هديه تهراني: نامزد هيچ جناحي نيستم!
روزنامه بهار از قول «محافل خبري» نوشته كه هديه تهراني (بازيگر سينما)، حميد استيلي، علي دايي (از فوتباليست‌هاي سابق تيم ملي) و حسين رضازاده (قهرمان سابق وزنه برداري جهان) تعدادي از نامزدهاي مورد نظر دولت محمود احمدي‌نژاد براي ورود به شوراي شهر تهران هستند.هديه تهراني عصر ديروز در گفت‌وگويي هرگونه تصميم براي كانديداتوري‌اش را تكذيب كرده و گفته نامزد هيچ جناحي نيستم.

اذان وحدت در نماز جمعه!
علي عسگري معاون پارلماني مجمع تشخيص مصلحت نظام در رابطه با حضور هاشمي در عرصه انتخابات و بازگشت وي به تريبون نماز جمعه گفت: هاشمي در آخرين خطبه نماز جمعه در واقع اذان وحدت نيروهاي دلسوز نظام را سرداد و اگر آن خطبه‌ها به درستي مورد توجه قرار مي‌گرفت اين همه التهاب و تخريب و فتنه و انحراف در كشور نبود.
کد مطلب: 27473
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *