۰
سه شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰

درباره محدودیت باران کوثری ما را جیگر فرض نکنید

جهان اکنون دیگر مانند دهه‌های گذشت نیست که هر سخنی را به زبان آورد و انتظار داشته باشیم که مخاطب هم آنرا بپذیرد. بنابر آنچه که وجود دارد گزاره ممنوع التصویری باران کوثری برای پخش آثار از قبل ساخته شده صحت ندارد چون ۲ فیلم از او اکران شد.
درباره محدودیت باران کوثری ما را جیگر فرض نکنید
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛  سایت عصر ایران در یادداشتی به قلم نهال موسوی به ماجرای ممنوع الکاری باران کوثری واکنش نشان داد.

جهانگیر کوثری تهیه‌کننده سینما در حاشیه حضور در ویژه ‌برنامه «یورو ۲۰۲۴» آپارت اسپرت، درباره ساخت فیلم «رگ‌های آبی» درباره فروغ فرخزاد و دلیل اکران نشدن آن حرف زد. جهانگیر کوثری گفت: «من شخصا فیلم خود را در همان شرایط هم ساخته‌ام اما قطعا در دوران جدید، هم خودم و هم خانم بنی‌اعتماد حضور جدی‌تری در میدان خواهیم داشت.

اینکه فیلم «رگ‌های آبی» ‌ هنوز اکران نشده هم دلیلش ممنوع‌التصوری باران است. باران کوثری امروز علاوه‌ بر ممنوع‌التصویری، ممنوع‌الپوستر و ممنوع‌الخروج هم هست و به همین دلیل شخصا فیلم را به جشنواره تورنتو بردم و آنجا فیلم را اکران کردیم. با وجود همه این محدودیت‌ها همین فیلم را هم در آینده اکران خواهیم کرد.»

بعد از این حرفها روح الله سهرابی مدیرکل نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی درباره ادعای تهیه‌کننده فیلم سینمایی «رگ‌های آبی» درباره ممنوع التصویر بودن باران کوثری - بازیگر اصلی این فیلم که منجر به عدم اکران فیلم مذکور شده‌ است - به چند نکته اشاره کرد و گفت:« آیا طی یک سال اخیر، ۲ فیلم از بازیگری که شما ممنوع‌التصویر خوانده‌اید، اکران نشده است؟ فیلم گیج‌گاه در تاریخ ۱۲ مهر ۱۴۰۲ اکران شده و ۱۶۵ روز نیز روی پرده سینماها بوده و به شهادت تهیه‌کننده و کارگردان این اثر بیشترین مساعدت برای بهتر دیده ‌شدن آن صورت گرفته است.

همچنین فیلم عامه پسند نیز با حضور این بازیگر در تاریخ ۱۷ آبان ۱۴۰۲ اکران و تا ۱۲۵ روز روی پرده بوده است. این در حالی است که هر ۲ فیلم با مجوز سازمان سینمایی به صورت آنلاین اکران شده و امکان دسترسی به آن برای مخاطبان فراهم است.

پروانه نمایش فیلم «رگ‌های آبی» در دولت سیزدهم صادر شده است. آیا شما برای دریافت مجوز اکران اقدامی کرده‌اید؟ چنانکه اگر اقدام کرده‌اید بفرمایید چه زمانی بوده و به کدام مدیر مربوط مراجعه شده است؟

شورای صنفی که مسئول اکران فیلم‌هاست چرا از درخواست شما بی‌خبر است؟ بنده هم که مسئول امور مربوط به اکران هستم به یاد ندارم حضرتعالی برای این منظور مراجعه و یا درخواستی ارائه داده باشید.

کد مطلب: 219674
برچسب ها: باران کوثری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *