۰
دوشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰

آقای پزشکیان! چرا نباید از مهره های قدیمی استفاده کنید

فریبرز ناطقی الهی استاد نمونه کشور در مهندسی سازه، زلزله و مدیریت بحران در یادداشتی نوشت : مهره های قدیمی در هر تشکیلاتی مقدار زیادی کوله بار با خود حمل می نمایند چه بارهای خوب و مثبت و چه بارهای منفی و زائد !
آقای پزشکیان! چرا نباید از مهره های قدیمی استفاده کنید
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ عموما در یک حرکت نوین و متفاوت نیاز به استفاده از افراد جدید که هم دارای ایده های متنوع و جدیدتر از گذشتگان و هم تهی از خاطرات نامطلوب گذشته که فلان کس فلان کرد و فلان کس با ما خوب بود و ... باید بهره گرفت. گذشته فقط یک نقش کلیدی در تصمیمات و اقدامات آینده دارد و آن هم بکار گیری تجربه حاصله است در غیر اینصورت همانطور که در بالا کوتاه اشاره شد بسیار مخرب خواهد بود.

مطالب زیادی درباره گرفتن مشاوران با تجربه در فرهنگ دنیا و بخصوص فرهنگ ما موجود است ! این توصیه ها بی دلیل نیستند، لذا داشتن افراد با سابقه و خوشنام (نا گفته نماند بدنام ها فاجعه هستند که خود بحثی مجزا را می طلبد) بعنوان مشاوران عالی، حال برخی هم حتی بی حکم و رسمیت چون اگر دشمن داشته باشند کار خرابتر از همیشه خواهد شد ! امری پسندیده قلمداد می گردد. ولیکن استفاده مستقیم از افراد حتی خبره با سابقه ناخوشایند از تشکل های قدیم به بسیاری مسائل بی خودی دامن زده و انرژی حرکت را بدون شک مستهلک و حتی ممکن است به بی راهه بکشد.

لذا امیدوارم برادر مومن و صادق جناب دکتر پزشکیان که امید های هنوز پنهان !!! زیادی را در دل تک تک افراد جامعه روشن نموده اند (نا گفته نماند مردم می خواهند روشنی امیدها را باور و عیان کنند ولی این مرتبه محتاط تر از پیش عمل می نمایند ! ) به این مهم توجه ویژه داشته و عمل نمایند. خیلی از اسامی خاطرات تلخ گذشته را که خود مسبب آن تلخی ها برای مردم و کشور بودند را به یاد می آورند که به تجربه عرض می کنم، این خوب نیست.

کد مطلب: 219624
برچسب ها: دولت چهاردهم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *