۰
دوشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۰

چند نفر در سامانه خودروهای وارداتی ثبت نام کردند؟ نتایج چه زمانی اعلام می‌شود؟

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با ثبت ۱۳۰ هزار متقاضی خودرو خارجی روز گذشته بسته شد. تا پایان هفته جاری قرعه کشی برای تخصیص خودروهای وارداتی انجام خواهد شد و نتایج در روز شنبه اعلام می شود.
چند نفر در سامانه خودروهای وارداتی ثبت نام کردند؟ نتایج چه زمانی اعلام می‌شود؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ زمان ثبت نام و ویرایش خودروهای وارداتی درحالی به اتمام رسیده که به گفته مدیر طرح واردات، تا پایان هفته جاری قرعه کشی برای تخصیص خودروهای وارداتی انجام خواهد شد و نتایج در روز شنبه اعلام می شود.

ایلنا در خبری نوشت:اسفند ۱۴۰۱ در اولین طرح فروش خودروهای وارداتی ۱۰۰ هزار متقاضی با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در بانک ها اقدام به ثبت نام کردند که شرایط ۳۳ هزار نفر احراز شد.

 

از مهرماه ۱۴۰۲ نیز فراخوان ثبت نام خودرو جهت تعیین تکلیف برندگان سامانه آغاز و از اواخر پاییز ۱۴۰۲ نیز فرآیند تحویل دادن خودروهای این مرحله، بتدریج شروع شد.

حالا در تیرماه ۱۴۰۳ هنوز ۵ هزار متقاضی که در اسفند ۱۴۰۱ اقدام به ثبت نام کردند در صف انتظار تخصیص خودرو هستند.

بدین ترتیب در شرایطی، دو ماه پیش ۱۴۰ هزار متقاضی نیز برای خودروهای وارداتی برقی ثبت نام کردند که حالا ۱۳۰ هزار نفر دیگر به صف متقاضیان محصولات خارجی اضافه شدند.

 

دولت سیزدهم اگر چه از سال ۱۴۰۱ همراه با لغو توقف واردات خودرو به ثبت نام متقاضیان خودرو خارجی پرداخت با این حال با گذشت ۱۴ ماه ، کمتر از ۲۵ هزار خودرو تحویل داده با این حال بیش از صد هزار تعهد عرضه خودرو خارجی برای دولت چهاردهم به ارث گذاشته است.

کد مطلب: 219637
برچسب ها: واردات خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *