۰
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۳

پیام تبریک مدیرعامل سایپا به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، در پیامی فرا رسیدن دهم تیرماه،‌ روز ملی صنعت و معدن را به همه صنعتگران زحمتکش و دلسوز کشور تبریک گفت
پیام تبریک مدیرعامل سایپا به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

به گزارش سایپانیوز،‌ جواد توسلی مهر، ‌مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی روز ملی صنعت و معدن را به تمامی تلاشگران صنعت ایران که با کوشش و زحمات شبانه روزی خود چرخ اقتصاد کشور را می چرخانند تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه می‌آید:

دهم تیرماه؛ یادآور مجاهدت و تلاش‌های بی‌بدیل کارگران و دست‌اندرکاران حوزه صنعت و معدن و زمانی مناسب برای تجلیل و تکریم از تلاش‌های همه صنعتگران، معدنکاران، مهندسان، مدیران، کارآفرینان، کارگران و تمام کسانی است که برای افتخار، سربلندی و ‌عزت کشور عزیزمان تلاش می‌کنند.

صنعت خودرو به عنوان یکی از صنایع مهم و اثرگذار کشور که از سال 1397 تاکنون با تحریم‌های مغرضانه روبرو شده، ‌توانسته با‌ فرصت سازی و کوشش مجدانه بر تحریم‌ها غلبه کند و این صنعت را در مسیر پیشرفت قرار دهد. صنعت خودرو طی سال‌های اخیر و با وجود فراز و نشیب‌های متعدد،‌ سعی کرده ‌واژه خودکفایی را به صورت واقعی عملیاتی کند و شرایطی را رقم بزند که مردم شریف ایران،‌ رضایت نسبی از تولید ملی داشته باشند.

گروه خودروسازی سایپا با توکل بر خدای متعال و در پرتو تعهد و تخصص‌ خود، همواره در تلاش است تا خدمات شایسته و مطلوب به مردم عزیز و شریف کشورمان ارایه دهد و همچنین برای بهبود فضای کسب و کار، ایجاد انگیزه و امید در جامعه و مایوس کردن دشمنان از هیچ کوششی دریغ نورزد.

از این رو بر خود فرض می‌دانم ضمن عرض تبریک روز صنعت و معدن، از همه کسانی که در این میدان مجدانه به انحاء گوناگون می‌کوشند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم و همچنین مراتب قدردانی و سپاس خود را از حُسن همکاری و همراهی همکارانم به جهت ارایه خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه اعلام و برای تک تک آنها در تمام عرصه های زندگی، آرزوی موفقیت و بهروزی می‌کنم.

در پایان،‌ آرزوی شکوفایی بیش از پیش و درخشش صنعت و اقتصاد میهنِ عزیزمان ایران را دارم.

                                                                                جواد توسلی مهر

کد مطلب: 218734
برچسب ها: سایپا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *