۰
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۰

اظهارات مهم پزشکیان درباره زنان بی حجاب

پزشکیان گفت: دختری که روسری ندارد تا زمانی که کاری با او نداشته باشیم کاری با ما ندارد. اما زمانی که با او مقابله می‌کنیم متلک پراکنده، حرف زده و تضاد اجتماعی ایجاد می شود.
اظهارات مهم پزشکیان درباره زنان بی حجاب
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در بخشی از اظهارات خود در برنامه تلویزیونی با مردم گفت: برای آنکه بتوانیم حق و عدالت را در جامعه داشته باشیم، هر روز و هر لحظه باید در فکر این باشیم که خودمان را، رفتارمان را، افکار و علم‌مان را تغییر داده و به سمت حق ببریم. این چیزی است که بدون اصلاحات و تغییر امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: همین روندی که دختران و پسران نسبت به ما و جامعه مشکل پیدا کردند، سرمایه اجتماعی به شدت ضعیف شده است، چرا ضعیف شده است؟ معلمش، مسجدش، مهدکودکش، اداره‌اش ما بودیم و به آنان درس می‌دهیم، آمریکایی ها را که بیرون کردیم، جلوی رقص و آواز را هم که بستیم، چه کاری کردیم که جوانان اینطور شدند؟

پزشکیان افزود: حضرت علی می‌گوید اگر می‌خواهی با علم و بصیرت عمل کنی اول ارزیابی کن، این مداخله‌ای که می‌کنی، ببین آیا اصلاح می‌شود یا خیر. دختری که روسری ندارد تا زمانی که کاری با او نداشته باشیم کاری با ما ندارد. اما زمانی که با او مقابله می‌کنیم متلک پراکنده، حرف زده و تضاد اجتماعی ایجاد می شود.

کد مطلب: 217833
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *