۰
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۰

اعلام حمایت جهانگیری از کاندیداتوری پزشکیان

اسحاق جهانگیری فعال سیاسی اصلاح‌طلب و از نامزدهای عدم احراز صلاحیت‌شده انتخابات ریاست‌جمهوری با انتشار بیانیه‌ای، حمایت خود را از کاندیداتوری مسعود پزشکیان اعلام کرد.
اعلام حمایت جهانگیری از کاندیداتوری پزشکیان
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ اسحاق جهانگیری فعال سیاسی اصلاح‌طلب و از نامزدهای عدم احراز صلاحیت‌شده انتخابات ریاست‌جمهوری با انتشار بیانیه‌ای، حمایت خود را از کاندیداتوری مسعود پزشکیان اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، اسحاق جهانگیری فعال سیاسی اصلاح‌طلب و از نامزدهای عدم احراز صلاحیت‌شده انتخابات ریاست‌جمهوری با انتشار بیانیه‌ای، حمایت خود را از کاندیداتوری مسعود پزشکیان اعلام کرد.

جهانگیری در بخشی از این بیانیه خاطرنشان کرده است: آمده بودم تا عملاً حامل یک پیمان و قرار جدید میان جمهور و حاکمیت با هدف ساختن اجماع ملی برای ترمیم شکاف‌های بزرگ اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی باشم. آمده بودم زمینه‌ساز تشکیل دولتی شوم که هماهنگ با خواسته‌های جمهور، و انجام اصلاحات ضروری؛ نگذارد فساد و تبعیض و بی‌عدالتی و مداخله در زندگی مردم عرصه را بر آنان تنگ کند.

وی همچنین عنوان کرده است: من در این شرایط خطیر، خود را بیشتر از همیشه مدیون ایران و مردمان خوب آن دانسته و می‌دانم. از این رو با مطالبه جدی در انتشار آشکار و شفاف دلایل رد صلاحیتم به صراحت اعلام می‌کنم:  من همان اسحاق جهانگیری هستم با همان عزم و اراده و امید برای توسعه؛ فرزند ایران؛ اصلاح‌طلب؛ و پیگیر مردم سالاری توسعه‌گرا برای تقویت بنیان‌های جمهوریت نظام و پیشرفت شایسته ایران.

وی با اشاره به حمایتش از کاندیداتوری پزشکیان یادآور شده است: قرار من با شما این بود که برای ایران و اسلام در هر موقعیتی به دنبال خلق فرصت‌های نو باشیم. امروز زمان عمل به همان قرارهاست. من طبق همان قرار حمایت تام و تمام خود را از نامزد جبهه اصلاحات ایران و دوست عزیز و همکار سختکوشم جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان که مظهر صداقت، صراحت، شجاعت، پاک‌زیستی و پاک‌دستی در حکمرانی است، اعلام می‌کنم.

کد مطلب: 217607
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *