۱
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۲
نماینده رشت در مجلس پیش بینی کرد:

جبهه پایداری در آستانه متلاشی شدن

صادق محصولی یکی از اشخاص مورد اختلاف در جبهه پایداری محسوب می شود
صادق محصولی یکی از اشخاص مورد اختلاف در جبهه پایداری محسوب می شود

نماینده رشت با تاکید بر اینکه جبهه پایداری هیچ گونه فاصله ای از گروه های انحرافی در دولت ندارد گفت: شک نکنید که احتمال زیادی دارد در پشت قضیه نیز در رابطه با کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با دولت به تفاهم برسند.
جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با پایگاه خبری فریادگر، با انتقاد از تشکیل جبهه پایداری گفت: هر کس به قانون اعتقاد دارد و به آن احترام می گذارد باید بداند که بر اساس قانون احزاب، تشکل ها و اعضای آنها باید یک اساسنامه ای داشته باشند و بر مبنای آن در وزارت کشور ثبت شوند تا بتوانند فعالیت های خود را انجام دهند. وی با تاکید بر اینکه بر اساس تعریف قانون، جبهه به عنوان یک تشکل سیاسی مطرح است گفت: جبهه باید اساسنامه ارایه دهد و آیین نامه های اجرایی داشته باشد در این صورت می توانند تابلو و مشخصات را بر سر در دفاترشان نصب و در استان ها دفاتر ایجاد کنند و عضو بگیرند که جبهه پایداری این مهم را تاکنون انجام نداده است.عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با انتقاد از فعالیت جبهه ها گفت: این وظیفه وزارت کشور است و در قالب قانون احزاب باید بررسی کند که آیا جبهه پایداری شرایط قانونی را برای فعالیت انجام داده یا نداده است؟ وی با تاکید بر اینکه جبهه پایداری باید دیدگاه خود را در ارتباط با مسایل کشور به خصوص اصل ۱۱۰ قانون اساسی و مقام معظم رهبری روشن کند گفت: مقام معظم رهبری مطالبی در رابطه با رفتار احمدی نژاد در روز استیضاح وزیر کار فرمودند. این کار رییس قوه مجریه غیر اخلاقی، غیر شرعی، غیر قانونی، تحزیب حقوق مردم و ... بوده است. اکنون جبهه پایداری باید به صراحت در مورد این رییس جمهور موضع خود را شفاف اعلام کند.
کوچکی نژاد با طرح این پرسش که چرا اعضای جبهه پایداری یک بار در مقابل حرکت های انحرافی دولت، موضع شفاف نمی گیرند گفت: آیا از نظر پایداری ها، انحراف در دل دولت وجود دارد یا ندارد و آیا احمدی نژاد حامی جریان انحرافی هست یا نیست؟ وی خواهان واکنش صریح جبهه پایداری در مقابل جریان انحرافی دولت شد و گفت: اگر جبهه پایداری اعتقاد دارد جریان انحرافی در دولت وجود ندارد، با منطق و مدرک اثبات کند و اگر هم وجود دارد، در برابر آن واکنش نشان دهند.
نماینده رشت با یادآوری اینکه مرتضی آقاتهرانی سالها معلم اخلاق دولت بوده است گفت: بنابراین بسیاری از اخلاق های فعلی دولت، ناشی از درسهای آقاتهرانی است. بنابراین باید به مردم پاسخ بدهد که چه شده دولت در مرز بی اخلاقی به این روز افتاده که مقام معظم رهبری با صراحت تاکید می کنند که رفتار روز استیضاح عین بی اخلاقی و بی قانونی بوده است. وی با تاکید بر اینکه اعضای جبهه پایداری در دل دولت بوده و هنوز هم هستند گفت: برخی از اعضای پایداری از وزرای دولت بودند و در ناکارآمدی دولت نقش داشتند. اینها از دولت بیرون آمدند و الان هم جلسات دایمی با دولتیان دارند. کوچکی نژاد با تاکید براینکه جبهه پایداری با دولت به یک نتیجه مشترک می رسند گفت: اما در مجوع جبهه پایداری متلاشی می شود. بدین معنا که بخشی از آنها به گروه های دیگر می روند و بخش قابل توجهی هم با دولت هماهنگ می شوند و از امکانات دولت استفاده می کنند. همانطور که الان هم دارند استفاده می کنند.

کد مطلب: 27676
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *