۰
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۵

هدیه لوکس مارک زاکربرگ به همسرش/ عکس

مارک زاکربرگ یک نسخه مینی ون از پورشه کاین را به همسر خودش هدیه داد. این خودرو که زاکربرگ به‌شخصه طراحی کرده است، نمونه مشابهی ندارد.
هدیه لوکس مارک زاکربرگ به همسرش/ عکس
به گزارش مردم سالاری آنلاین و براساس گزارش گجت‌نیوز، شخصیت‌های مطرح و ثروتمند دنیای تکنولوژی معمولاً اهل زرق و برق نیستند. حتی سادگی پوشش امثال مارک زاکربرگ همواره در اخبار تکنولوژی بازتاب داده شده است. با این حال، مارک زاکربرگ، مالک اینستاگرام، فیسبوک و واتساپ هم بالاخره به نوعی از ثروت ۲۰۲ میلیارد دلاری خود استفاده می‌کند. او اخیراً نسخه‌ای سفارشی از پورشه کاین را که از شاسی بلند به مینی ون تغییر پیدا کرده است به همسر خود هدیه داد.
«پریسیلا چان» (Priscilla Chan)، همسر مارک زاکربرگ، به دنبال یک مینی ون بود و زاکربرگ هم تصمیم گرفت یک نسخه متفاوت از پورشه کاین را برای همسر خود تهیه کند. مالک فیسبوک در صفحه رسمی اینستاگرام خود توضیح داد که نسخه مینی ون پورشه کاین توربو جی‌تی را خودش طراحی کرده است. در این نسخه ویژه درب‌های کشویی الکتریکی به کار رفته است.

این شخصیت مشهور عرصه تکنولوژی برای ساخت مینی ون پورشه کاین از تیم «وست کوست کاستومز» (West Coast Customs) کمک گرفت. او حتی یک پورشه ۹۱۱ جی‌تی ۳ تورینگ با گیربکس دستی را سفارش داد. به نظر می‌رسد زاکربرگ به خودروهای دنده‌ای علاقه دارد؛ چراکه پیش‌تر گفته بود معمولاً با کادیلاک CT۵-V بلک‌وینگ رانندگی می‌کند که به گیربکس دستی مجهز است.

مشخص نیست که هدیه مارک زاکربرگ برای همسر خود چقدر هزینه داشت، ولی باید اشاره کرد که نسخه معمولی پورشه کاین توربو جی‌تی در مقطع کنونی با قیمت بیش از ۲۰۰ هزار دلار به فروش می‌رسد.

اگر فکر می‌کنید که پورشه تاکنون مینی ون نساخته است، سخت در اشتباه هستید. به‌جز پورشه B۳۲ که اساساً همان ولکس واگن T۳ با موتور پورشه ۹۱۱ کررا بود، پورشه در سال ۲۰۱۸ از یک مینی ون جذاب با نام «ویژن رندینست» (Vision Renndienst) رونمایی کرد. این مینی ون که در واقع یک ماکت بود، طراحی غیرمعمول و آینده‌گرایانه‌ای داشت.

کد مطلب: 224444
برچسب ها: مارک زاکربرگ
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *