; ?>; ?> کوچک زاده: دولتمردی که آگاهانه به توصیه‌های رهبری بی توجهی کند قطعا منافق است - مردم سالاری آنلاين
۰
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۰

کوچک زاده: دولتمردی که آگاهانه به توصیه‌های رهبری بی توجهی کند قطعا منافق است

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی «امید نبستن به دشمن» را از مهمترین توصیه‌های رهبری به دولتمردان در دیدار رئیس جمهوری و اعضای کابینه دولت چهاردهم عنوان کرد.
کوچک زاده: دولتمردی که آگاهانه به توصیه‌های رهبری بی توجهی کند قطعا منافق است

مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نخستین دیدار رئیس جمهوری و دولت چهاردهم اظهار کرد: دولتمردان با توجه به ضوابطی که قانوناً احراز شده تا به این مقامات برسند از یک طرف و ادعاهایی که در مناسبت‌های مختلف و در کمیسیونها و صحن مجلس مطرح کرده‌اند از طرف دیگر، به میزانی که مایلند به رفتار مومنانه نزدیک و از عمل منافقانه دور باشند، باید از رهبر معظم و فرزانه انقلاب تبعیت کنند و رهنمودها و توصیه‌های ایشان را نصب العین قرار دهند.

بنابرآنچه ایسنا روایت می‌کند، وی تاکید کرد: هر دولتمردی که به توصیه‌ها و رهنمودهای رهبری بی توجهی کند و خدای ناخواسته این بی توجهی آگاهانه و از روی عمد باشد، قطعاً منافق است و مردم با او برخورد مناسب با یک منافق را صورت خواهند داد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «توصیه‌های رهبری همگی حائز اهمیت بالایی است»، عنوان کرد: با توجه به مشاورانی که تاکنون شاهد منصوب شدن‌شان در دولت بوده‌ایم شاید بتوان توصیه رهبری مبنی بر عدم امید بستن به دشمن را از همه توصیه‌های ایشان به دولتمردان مهم‌تر ارزیابی کرد؛ بسیاری از توصیه‌های دیگر رهبری به نوعی در وعده‌های خود رئیس جمهوری و وزرا در دوره اخذ رای اعتماد بوده و عدم توجه به آنها مصداق عدم وفای به عهد و چه بسا خیانت تلقی شود که شایسته دولت نیست.

کوچک‌زاده همچنین درباره نقش مجلس در عملیاتی و اجرایی کردن اولویت‌های تعیین شده از سوی رهبری برای دولتمردان گفت: عملیاتی شدن برخی از توصیه‌ها که نیازمند قانون است از جمله قانونمند کردن فضای مجازی و لحاظ نمودن پیوست عدالت در برنامه‌ها و قوانین قطعاً نیازمند همراهی و همکاری مجلس است. برخی دیگر از توصیه‌ها نیز مثل رعایت اولویت‌ها که باید در برنامه‌ها دیده شود و یا نظارت دقیق برای بسته نشدن سرنوشت مردم و کشور به اقدامات اجانب نیز با نظارت دقیق مجلس و وضع قوانین مشابه قانون اقدام راهبردی میسر خواهد شد که ان‌شاءالله خداوند به نمایندگان مجلس توفیق این همراهی و همکاری در جهت موفقیت دولت و در نتیجه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را عطا فرماید.

کد مطلب: 222279
برچسب ها: کوچک زاده
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *