; ?>; ?> اظهارات کوچک زاده توهین آمیز بود - مردم سالاری آنلاين
۰
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۱

اظهارات کوچک زاده توهین آمیز بود

نادر قاضی پور در تذکر اصل ۷۷ اظهارات کوچک زاده نماینده مردم تهران را توهین به خود دانست و گفت: در حالی که من در تذکری خواستار آن شده بودم که مراجع قضایی پیگیر وضعیت بازار ارز باشند اما کوچک زاده اظهارات من را به معنای توهین به دولت دانسته و به من توهین کرده است.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نادر قاضی پور در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۳ مهر) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح دو فوریتی حمایت از سرمایه گذاری های عمرانی و تولید ملی و اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور در تذکر اصل ۷۷ از اظهارات کوچک زاده نماینده تهران انتقاد کرد و گفت: پس از آنکه نماینده دولت در جلسه روز چهارشنبه هفته گذشته به سؤالات ارزی نمایندگان پاسخ نداد من در تذکری آیین نامه ای خواستار آن شدم که مسئولان بازرسی و قضایی کشور مشخص کنند که مابه التفاوت ارز بیشتر از ۱۲۲۶ تومان به دست چه کسانی رسیده است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه کوچک زاده نماینده مردم تهران در واکنش به این تذکر اظهارات توهین آمیزی نسبت به من داشته است.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه کوچک زاده را به عنوان نماینده ای وفادار به دولت می شناسد تصریح کرد: کوچک زاده بیان داشته که اظهارات قاضی پور به این معنا است که این ما به التفاوت به جیب دولت رفته است در حالی که من فقط از دستگاه قضایی و مسئولین بازرسی خواستار آن شده بودم که این موضوع را پیگیری نمایند.
قاضی پور با انتقاد از اظهارات کوچک زاده بیانات وی را توهین به خود دانست و ادامه داد: زبان من آذری است و آذری ها همیشه ولایتمدار و در صحنه دفاع از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی هستند.
لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر قاضی پور از وی خواست که هنگام بررسی طرح در دستور تذکرات خارج از دستور ندهند و این تذکرات را به بعد از بررسی طرح ها و لوایح در صحن علنی مجلس موکول کنند.
کد مطلب: 10528
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *