۰
يکشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰

قیمت خودرو امروز ۴ شهریور ۱۴۰۳

سمت و سوی بازار خودرو در آخرین ماه تابستان + جدول
قیمت خودرو امروز 4 شهریور 1403 روند ثابت و یکسانی ندارد و بازار داخلی به صورت نوسانی و بازار مونتاژی با شدت و میزان متفاوت روند نزولی به خود گرفته است.
قیمت خودرو امروز ۴ شهریور ۱۴۰۳

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز 4 شهریور 1403 با توجه به کاهشی بودن نرخ دلار و متاثر بودن بازار خودرو از آن، در اغلب محصولات مونتاژی و تعدادی از محصولات داخلی روند نزولی را تجربه کرده است، اما با این وجود، تعدادی از محصولات روند صعودی پیدا کرده و تعدادی از حرکت بازماندند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی از ابتدای معاملات امروز کاهشی گزارش می‌شوند.

سهندS محصول تازه‌وارد سایپا با کاهش 12 میلیون تومانی نسبت به روز‌های گذشته مانند اکثر محصولات این شرکت امروز به قیمت 543 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

کوییک GXL از هاچ‌بک‌های بازار داخلی محسوب می‌شود که امروز با رشد سه میلیون تومانی مانند سایر هم‌نوعان خود به نرخ 412 میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

پژو پارس سفارشی ELX از محصولات پرشتاب ایران خودرو امروز با رشد دو میلیون تومانی به قیمت 693 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

وانت پادرا از محصولات شرکت سایپا که امروز رکورددار افزایش قیمت در بین محصولات داخلی شد رشد 55 میلین تومانی به قیمت 820 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.


 

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در اکثر محصولات روند کاهشی را تجربه کردند.

کی‌ام‌سی T9 پیکاپی پر آپشن و قدرتمند از محصولات کرمان موتور است که با افت 95 میلیون تومانی دو میلیارد و 765 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی E-QM5 که قبلاً بالای سه میلیارد تومان بود اخیراً در بازاری با روند نوسانی پیدا کرده به زیر سه میلیارد رسیده است و از ابتدای معاملات امروز 40 میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت یک میلیارد و 950 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

اکستریم VX از جدیدترین محصولات مدیران خودرو و گران‎‌ترین محصولات این شرکت، امروز با افت 20 میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و 370 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

کد مطلب: 221922
برچسب ها: قیمت خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *