۰
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰

پیش بینی مهم بایدن درباره ترامپ و انتخابات

 رئیس جمهور آمریکا با اشاره به سخنان پیشین ترامپ در مورد اینکه اگر حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شکست بخورد به این معنی خواهد بود که (نتیجه) انتخابات دزدیده شده است و حمام خون به راه خواهد افتاد، گفت: ما او را جدی نمی‌گیریم در حالی که او به طور واضح این سخنان تهدیدآمیز را بر زبان می‌راند و منظور او همان چیزی است که می‌گوید.
پیش بینی مهم بایدن درباره ترامپ و انتخابات

 جو بایدن در اظهاراتی با بیان اینکه اصلا مطمئن نیستم که در صورت پیروزی حزب دموکرات در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایالات متحده که در روز سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد انتقال قدرت مسالمت‌آمیزی در پیش داشته باشیم، تاکید کرد: ترامپ شکست در انتخابات را نخواهد پذیرفت.

بایدن با اشاره به سخنان پیشین ترامپ در مورد اینکه اگر حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شکست بخورد به این معنی خواهد بود که (نتیجه) انتخابات دزدیده شده است و حمام خون به راه خواهد افتاد، گفت: ما او را جدی نمی‌گیریم در حالی که او به طور واضح این سخنان تهدیدآمیز را بر زبان می‌راند و منظور او همان چیزی است که می‌گوید.

رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه ترامپ پیش تر اذعان کرده است که نتیجه انتخابات نوامبر را در صورتی که عادلانه، قانونی و خوب باشد، خواهد پذیرفت، خاطرنشان کرد: منظور او از انتخابات عادلانه، قانونی و خوب، انتخاباتی است که خودش در آن برنده شود و در غیر این صورت مانند کاری که پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ انجام داد، به دروغ ادعای تقلب یا هر ادعای مسخره دیگری را برای نپذیرفتن نتیجه انتخابات مطرح خواهد کرد.

 جو بایدن رئیس جمهور ۸۱ ساله آمریکا سرانجام پس از بحث‌های بسیار بر سر نامزدی او در انتخابات ۵ نوامبر امسال (۲۰۲۴) برابر با ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳و توانایی رقابتش با دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در این انتخابات، روز یکشنبه به وقت محلی از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور کنار کشید و از کامالا هریس معاون خود در دوره ریاست‌جمهوری به‌ عنوان نامزد حزب دموکرات حمایت کرد.

آمریکایی‌ها روز سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) برای انتخاب رئیس جمهور بعدی آمریکا به پای صندوق‌های رای می‌روند. برنده این انتخابات، دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد.

کد مطلب: 220954
برچسب ها: جو بایدن
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *