۰
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۱
هم‌سو با گسترش همکاری‌های بین‌المللی صورت گرفت؛

بازدید سفیر ساحل عاج از خطوط تولیدی شرکت زامیاد

سفیر ساحل عاج در ایران، ضمن برگزاری نشست مشترک با مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت زامیاد از خطوط تولیدی این شرکت بازدید کرد
بازدید سفیر ساحل عاج از خطوط تولیدی شرکت زامیاد

به گزارش سایپانیوز، "تاماکولو واتارا " سفیر ساحل عاج در این نشست مشترک ضمن اشاره به روابط تجاری این کشور با جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: مبادلات کشور ساحل عاج با جمهوری اسلامی ایران خوب بوده و با اراده مقامات ارشد دو کشور همکاری‌های دوجانبه صنعتی افزایش خواهد یافت.

وی تأکید کرد: باتوجه ‌به موقعیت جغرافیایی کشور ساحل عاج در قاره آفریقا و بافت جاده‌های موجود در آن، رفت‌وآمد بسیار دشوار است؛ استفاده از محصولات شرکت زامیاد باتوجه‌ به ویژگی‌های آن‌ها، زمینه پیشبرد اهداف و ارتقاء صنعت حمل و نقل کشور ساحل عاج را تسهیل می‌بخشد.

در ادامه این نشست، مجید آقایی مدیرعامل شرکت زامیاد نیز ضمن خیرمقدم به سفیر ساحل عاج گفت: شرکت زامیاد یکی از بزرگ‌ترین خودروسازهای تجاری کشور است که سابقه بیش از شصت سال تولید و عرضه انواع خودروهای تجاری را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است و امروز خوشحالیم، ظرفیت و مزیت محصولات زامیاد، مورد توجه دیگر کشورها نیز قرار گرفته است.

آقایی تصریح کرد: قاره آفریقا یکی از بازارهای مهم صادرات تولیدات گروه خودروسازی سایپا است.

گفتنی است، پیش از این هم سو با راهبرد گسترش تعامل و همکاری‌های بین‌المللی، شرکت زامیاد تفاهم‌نامه تولید و فروش را در قالب گروه خودروسازی سایپا با کشور کنیا نیز منعقد کرده بود.

کد مطلب: 220789
برچسب ها: سایپا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *