۰
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۲۹
در گفتگو با خبرنگاران در سمنان؛

کواکبیان حضور احمدی نژاد در اجلاس سران اسلامی در عربستان را حرکتی مثبت ارزیابی کرد

دبیر کل حزب مردم‌ سالاری در خصوص قطعی شدن سفر رئیس جمهوری به عربستان تصریح کرد: حضور و شرکت احمدی نژاد در اجلاس سران کشورهای اسلامی در مکه حرکت مثبتی در ارتباط ایران و اعراب محسوب می شود.
کواکبیان حضور احمدی نژاد در اجلاس سران اسلامی در عربستان را حرکتی مثبت ارزیابی کرد
 مصطفی کواکبیان ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در سمنان، با بیان اینکه حضور و شرکت احمدی نژاد در اجلاس سران کشورهای اسلامی در عربستان حرکت مثبتی در ارتباط ایران و اعراب محسوب می شود، افزود: چرا برخی ها در مورد این سفر مهم و مثبت با کنایه صحبت می کنند.

وی اظهار داشت: احمدی نژاد صحیح عمل کرده که به عربستان سفر می کند، چون کشورمان در اوایل شهریور سال جاری منتظر کشورهای عربی در اجلاس سران غیر متعهد که در تهران برگزار می شود، است.

خود سانسوری مانع از بیان واقعیات است

کواکبیان با اشاره به اینکه خلاف ادعای بعضی اشخاص که ایران را بدون آزادی تصور می کنند، گفت: من گمان می کنم به قدر کافی در کشور آزادی وجود دارد اما متاسفانه خود سانسوری مانع از بیان بسیاری از واقعیت ها می شود.

نماینده سابق مردم شهرستانهای سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر خودسانسوری بخصوص در رسانه های جامعه و فرهنگ ما نبود بدون تردید امروز اختلاس ۳ هزار میلیاردی هم رخ نمی داد.

جایگاه خبرنگار در مقابل مقام اجرایی قابل قیاس نیست

وی با اشاره به حرفه پر مخاطره و سخت خبرنگاری در جامعه اظهار داشت: جایگاه واقعی خبرنگار اصلا قابل قیاس با پست و مقام اجرایی نیست بلکه ده ها پله بالاتر هم هست.

مدیر مسئول روزنامه مردم سالاری با بیان اینکه کار خبرنگاری کار سخت و استرس داری است، افزود: واقع بینی، عدالت محوری، منصفانه بودن و نقش آفرینی از مهمترین وظایف خبرنگاران است.

کواکبیان با بیان اینکه خبرنگاران باید در جامعه همواره سازنده و امیدبخش باشند، یادآور شد: همه سیاستمداران و کسانی که صاحب اثر ماندگاری شدند همه اهل قلم بوده اند.

وی در پایان اظهار داشت: حقوق ناچیز وعدم امنیت شغلی این قشر زحمتکش دو مشکل عمده خبرنگاران است و امرار معاش زندگی یک خبرنگار نوعی هنر محسوب می شود.
کد مطلب: 2203
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *