۰
جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۰

ستاره سابق استقلال آماده بازگشت به لیگ ایران

رسانه‌های قبرسی خبر دادند که احتمالا سعید مهری به لیگ برتر ایران بازگردد.
ستاره سابق استقلال آماده بازگشت به لیگ ایران
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ سعید مهری احتمالاً به ایران بازخواهد گشت. به گزارش دو رسانه قبرسی، این هافبک ۲۶ ساله از لیست بازی‌های رفت و برگشت آپوئل مقابل پتروکوب از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا خارج شده است.

به نقل از ورزش سه طبق گزارش رسانه گل قبرس، دو تیم ایرانی به جذب او علاقه‌مند هستند و حتی پیشنهاد رسمی خود را به آپوئل ارائه داده‌اند. این انتقال در صورت تحقق، برای قهرمانان قبرس مفید خواهد بود، زیرا علاوه بر اینکه آپوئل نیازی به پرداخت حقوق مهری نخواهد داشت، داوید گایه‌گو، سرمربی جدید این تیم، می‌تواند بازیکنی که در چند پست بازی کند را به خدمت بگیرد.

گل نوشته است که مهری که در ژانویه گذشته به پیشنهاد ریکاردو ساپینتو، سرمربی سابق آپوئل، به تیم پیوست، در ده بازی حضور داشت ولی نتوانست توجه و تشویق هواداران پرتوقع آپوئل را جلب کند.

رسانه اسپورت نیز مدعی شده که سعید مهری مورد توجه تیم‌های سپاهان و تراکتور قرار گرفته است. این دو تیم ایرانی خواهان جذب این هافبک "آبی‌طلایی‌ها" هستند و پیشنهاد رسمی خود را برای خرید او ارائه داده‌اند.

اسپورت اضافه کرده که شانس بازگشت این بازیکن به کشورش افزایش یافته است و باید دید که این اطلاعات تا چه حد به واقعیت نزدیک هستند.

افزون بر این، هافبک ایرانی از لیست اروپایی آپوئل کنار گذاشته شده است و احتمالاً در این تیم نیکوزیا ادامه نخواهد داد. در فصل گذشته، مهری تنها ده بازی انجام داد، زمانی که در ژانویه به پیشنهاد ساپینتو به این تیم پیوست.

کد مطلب: 220245
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *