۰
چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵

حضور رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس دهم در منزل شهید حسین امیرعبداللهیان

حضور رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس دهم در منزل شهید حسین امیرعبداللهیان

به گزارش مردم سالاری آنلاین، دکتر مصطفی کواکبیان با حضور در منزل شهید حسین امیرعبداللهیان (وزیر امور خارجه) با همسر و فرزند ایشان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست کواکبیان به بیان خاطراتی از آن عزیز سفر کرده پرداخت و گفت: آشنایی بنده با ایشان به مجلس هشتم و به ویژه مجلس دهم بر می‌گردد.

در زمانی که اینجانب به عنوان رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی (که از بزرگ‌ترین فراکسیون های آن مجلس باعضويت ۱۲۰نماینده) بودم بیشترین ارتباط با ایشان داشتم.

دبیر کل حزب مردم سالاری با اشاره به اینکه پس از دیدار اخیر خبرگزاری ها و اصحاب رسانه با ایشان قرار شده بود با هماهنگی جناب دکتر کنعانی در هفته اول خرداد جلسه‌ای هم با شورای مرکزی خانه احزاب باشد که متاسفانه این توفیق از ما سلب شد.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبايی با اشاره به نقش برجسته ایشان برای تقویت محور مقاومت اظهار داشت؛

نقش ایشان در حمایت از غزه، حماس، فلسطین و حزب الله لبنان هرگز فراموش نخواهد شد. 

کواکبیان با اشاره به اینکه زادگاه امیرعبداللهیان شهرستان دامغان از استان سمنان بود گفت: همین نکته هم موجب شده بود که ارتباط مخصوصی با ایشان داشته باشیم.

مدیر مسئول روزنامه مردم سالاری در پایان اظهار داشت صداقت و اخلاص ایشان موجب عزت و شهادت آن عزيز بود و ما در روزنامه سراسری مردم سالاری و روزنامه محلی پیام استان سمنان صفحاتی را به عنوان نقش امیر دیپلماسی کشور در تقویت میدان مقاومت منتشر کردیم.

کد مطلب: 216921
برچسب ها: مصطفی کواکبیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *