به گزارش سایپانیوز، طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا که با محوریت شرکت سایپایدک و امداد خودرو سایپا از 24 اسفندماه سال گذشته تا 14 فروردین ماه برگزار شد، رضایت 91.2 درصدی مشتریان از خدمات امدادی و رضایت 93.56 درصدی مشتریان از خدمات خودرو در محل را در پی داشت.
علاوه بر این پاسخگویی 99.7 درصدی به مشتریان درخواست کننده خدمات امدادی و خدمات خودرو در محل مشتری نیز از دیگر دستاوردهای مهم اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا در سال جاری بوده است.
بر اساس این گزارش، با توجه به پیش بینی های انجام شده و دریافت نیاز نمایندگی ها در طرح امداد نوروزی سال جاری 90 درصد خودروهای پذیرش شده به موقع تامین قطعه و در همان روز ترخیص شده اند.
لازم به ذکر است در این طرح، 454 نمایندگی و 547 واحد خدمت رسان سیار و مستقر در ایام تعطیلات نوروزی به ارائه خدمات به مشتریان پرداختند.