۰
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۵

مجلس موارد مورد اختلاف در آئین‌نامه قانون رتبه‌بندی معلمان را پیگیری می‌کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس به موارد عدم تطبیق آئین نامه رتبه بندی معلمان با قانون ورود پیدا کرده و اکنون در هیات تطبیق قوانین این موضوع مورد رسیدگی است.
مجلس موارد مورد اختلاف در آئین‌نامه قانون رتبه‌بندی معلمان را پیگیری می‌کند
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس به موارد عدم تطبیق آئین نامه رتبه بندی معلمان با قانون ورود پیدا کرده و اکنون در هیات تطبیق قوانین این موضوع مورد رسیدگی است.
 جبار کوچکی نژاد در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس بیان کرد: رتبه بندی معلمان کار خوبی بود که هم مجلس و هم دولت و هم کل نظام پای آن ایستاده اند، اما در نوشتن آئین نامه آن به نحوی عمل شده که کل قانون زیر سوال رفته است. این آئین نامه فرهنگیان را به شدت عصبانی کرده است.
وی در ادامه اظهار کرد: برای معلمی که ۱۵ سال تدریس کرده و اکنون پیمانی است، اگر شناسنامه ندارد می توان برای آن شناسنامه تهیه کرد یا افرادی که مانده اند تا شامل رتبه بندی شده و بعد بازنشسته شوند باید دیده شوند. بطور کلی این آئین نامه اصل قانون که شفاف می باشد را زیر سوال برده و همچنان فرهنگیان را معطل کرده است. مجلس باید به این موضوع ورود کند. کمیسیون آموزش و تحقیقات باید از وزیر توضیح بخواهد. نباید به این شکل با این قانون شفاف، بازی کند.
علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر  کوچکی نژاد بیان کرد: موارد عدم تطبیق آئین نامه رتبه بندی معلمان در هیات تطبیق قوانین مطرح شده و کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز نظر خود را اعلام کردند. مجلس به این موضوع ورود کرده و آن را دنبال می کند.
کد مطلب: 168604
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *