۰
سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۹

جایگاه مردم در نظارت باید پررنگ شود

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با بیان این‌که نظارت در پیشگیری ومقابله با فساد اهمیت فراوانی دارد گفت: جایگاه مردم در نظارت باید پررنگ شود.
دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با بیان این‌که نظارت در پیشگیری ومقابله با فساد اهمیت فراوانی دارد گفت: جایگاه مردم در نظارت باید پررنگ شود.
به گزارش ایسنا به نقل از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، داوود گودرزی در نشست با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با اشاره به اینکه به جای مقابله با فساد باید رویکرد را اصلاح کرد، گفت: فساد وقتی شکل می‌گیرد که امکان وقوع و ارزش اقتصادی داشته باشد.
وی با بیان اینکه از زمان ریاست آیت‌الله رییسی در قوه قضاییه، امید در مردم ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: باید به قوه قضاییه کمک کنیم تا ریشه کن کردن فساد با رویکرد عدالت محوری، سریع و شفاف انجام شود.
دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور در ادامه با بیان این‌که نظارت در پیشگیری ومقابله با فساد اهمیت فراوانی دارد، گفت: جایگاه مردم در نظارت باید پررنگ شود.
گودرزی افزود: باید فساد را در زمان شکل گیری شناسایی و با مشارکت و استفاده از ظرفیت یکدیگر در این جبهه مبارزه کنیم.
وی اظهار کرد: اولویت‌های اقدام را باید درست تشخیص دهیم و برنامه علمیاتی داشته باشیم تا بتوانیم در این حوزه مثبت و موثر عمل کنیم.
دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با بیان اینکه اگر در کشور سامانه‌ها را راه اندازی کنیم مبارزه با فساد مدیریت می‌شود، گفت: راه اندازی سامانه ها در پیشگیری از شکل گیری فساد نقش مهمی دارد.
گودرزی در پایان این نشست بر همکاری با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با مشارکت این معاونت در مبارزه با مفاسد اقدام‌های قابل توجهی انجام دهیم.
کد مطلب: 129225
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *