معاون شبکه شرکت ایساکو گفت: با تشخیص قطعات معیوب و بهمحض ثبت قطعه ایرادی در شبکه نمایندگیها، پیامکی به سازنده قطعه ارسال میشود تا بدون وقفه و با جلوگیری از ادامه تولید، بهبود و اصلاح لازم در فرآیند تولید صورت ...
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به فراهم بودن زیرساختهای لازم برای اجرای فاز نخست طرح تحول کیفیت، گفت: در نیمه دوم امسال، شاهد ارتقای کیفی ۵۹ قطعه محصولات در خدمات پس از فروش خواهیم بود
با تفاهم صورت گرفته میان «وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح» و شرکت «امدادخودرو ایران»، از این پس دارندگان کارت حکمت میتوانند علاوه بر فروشگاههای طرف قرارداد، از خدمات امداد خودرویی شرکت امدادخودروایران در هر ...
مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو گفت: ایساکو به دنبال تعهدی که به مشتریان خود دارد، همواره به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حال پایش و ارزیابی تحولات بازار قطعات یدکی است که تا حد امکان بتواند با در اختیار ...
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) در نشست خبری طرح تحول کیفیت، با بیان اینکه براساس بازخوردهای دریافتی از مشتریان، خودروهای متوقع و متوقف از بیشترین علل شکایات است، گفت: وضعیت خودروهای متوقع ...
مدیران ایساکو در پنجمین روز از اجرای طرح خدمترسانی ویژه به زائران حرم امام خمینی (ره) به منظور بررسی حسن ارایه خدمات نمایندگیهای کشیک و ناوگان امدادخودرو ایران، از نزدیک نحوه ارایه خدمات را مورد پایش قرار دادند...
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، طرح ویژه خدمت رسانی به هموطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به منظور آسایش خاطر مشتریان، به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه ...
با تفاهم صورت گرفته بین امدادخودروایران و امداد خودرو سایپا، از این پس ارایه خدمات امدادی در سراسر کشور با پوشش مراکز تماس این دو مجموعه، با سرعت و کیفیت بالاتر به مشتریان ارایه خواهد شد
مدیر عامل گروه صنعتی ایرانخودرو در ابتدای سال ۱۴۰۱ از افزایش گارانتی تمامی محصولات این گروه صنعتی، از دو سال یا ۴۰ هزار کیلومتر پیمایش، به سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش خبر داد و این اقدام را مطابق با اجرای ...
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو از طرح امداد نوروزی در مرکز تماس و پایگاه امدادی آزادراه تهران-شمال بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه امدادرسانی به مشتریان قرار گرفت
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو گفت: در طرح خدمات نوروزی امسال تخفیف پنج درصدی تعویض قطعات توسط ناوگان امدادخودرو و ایاب و ذهاب رایگان برای تمامی مشتریان ایران خودرو، مستقل از دارا بودن یا نبودن اشتراک ...
گروه صنعتی ایرانخودرو که از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ طرح خدمات نوروزی خود را به مدت ۱۹ روز برای خدمترسانی ویژه به مشتریان آغاز کرده است، طبق برنامهای مدون با حضور مدیران ارشد خود بر حسن اجرای آن نظارت خواهد داشت
استفاده از لوازم یدکی انتخابی و تجهیزات ایمنی توسط مالک خودرو به منظور اطمینان و راحتی بیشتر دارنده خودرو به کار برده میشود.
تجهیزات ایمنی خودرو معمولا شامل: قفل زاپاس، محافظ ECU ، پیچ ضد سرقت، کلاف تقویت درب ...