۰
دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۸
در راستای تسریع و تسهیل خدمات پس از فروش ایران‌خودرو صورت گرفت؛

ارتباط مشتریان با مدیرعامل ایساکو از طریق صندوق صوتی

در راستای تسریع ارتباط با مشتریان و تسهیل پی‌گیری موارد مطرح شده، کانال جدید ارتباط با مدیر عامل ایساکو راه‌اندازی شد
ارتباط مشتریان با مدیرعامل ایساکو از طریق صندوق صوتی
در راستای تسریع ارتباط با مشتریان و تسهیل پی‌گیری موارد مطرح شده، کانال جدید ارتباط با مدیر عامل ایساکو راه‌اندازی شد.
 
ایکوپرس- ایساکو که همواره به منظور ارتقا و بهبود کیفیت خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان، کانال‌های مختلف ارتباط مستقیم با مدیر عامل را در دسترس هم‌وطنان قرار داده، هم‌اکنون از طریق صندوق صوتی با شماره تلفن ۴۷۵۸۹۲۰۰ به صورت شبانه‌روزی در تمام روزهای هفته آماده دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادهای دارندگان محصولات ایران‌خودرو در خصوص خدمات پس از فروش است.
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، علاوه بر صندوق صوتی، سایر کانال‌های ارتباطی همچون ارسال پیام از طریق پیام‌رسان روبیکا با شناسه @IsacoManager ارسال ایمیل به نشانی info@isaco.ir و ارسال نمابر به شماره ۴۷۵۸۹۰۳۶ برای ارتباط با مدیر عامل ایساکو در دسترس هموطنان است.
پیام‌های دریافتی به منظور توسعه پایدار و بررسی نقاط قابل بهبود و اعمال خواسته‌ها و نیازهای مشتریان، در کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد و بازخورد اقدامات انجام شده به ارسال کننده پیام ارسال خواهد شد.

 
کد مطلب: 163880
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *