۰
شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۶

حضور رييس‌جمهور در مراسم تجليل از قهرمانان المپيك 2012 لندن

دكتر محمود احمدي‌نژاد ـ رييس جمهور كشورمان ـ دقايقي پيش در مراسم تجليل از قهرمانان المپيك كه در سالن وزارت كشور برگزار مي‌شود، حضور پيدا كرد.
حضور رييس‌جمهور در مراسم تجليل از قهرمانان المپيك 2012 لندن
 در اين مراسم تعدادي از مقامات وزارت ورزش و جوانان نيز حضور دارند و رييس‌جمهور قرار است از مدال‌آوران مسابقات المپيك لندن تجليل كند.

در اين مراسم علاوه بر قهرمانان المپيك، تعدادي از روساي فدراسيون‌ها و مربيان ورزشي رشته‌هاي مختلف و خانواده‌هاي تعدادي از قهرمانان المپيك حضور دارند.

سعيدلو (رييس سابق سازمان تربيت بدني)، عباسي (وزير ورزش و جوانان) و علي آبادي (رييس كميته المپيك) و تعدادي از نمايندگان مجلس نيز از حاضران در اين مراسم هستند.

ايران در مسابقات المپيك لندن رتبه‌ي هفدهم را كسب كرد.
فارس: محمود احمدی‌نژاد شامگاه امروز (شنبه)، در آیین تجلیل از ورشکاران و مدال‌آوران بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن که با حضور قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، مربیان و روسای فدراسیون‌های ورزشی، علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک، چمران رئیس شورای شهر تهران و عباسی وزیر ورزش و جوانان و جمعی از جوانان علاقمند به ورزش در سالن بزرگ کشور برگزار شد، از ۳۳ نفر از مدال‌آوران و مربیان ورزش کشور در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن با اهدا جوایز آنان و لوح تقدیر، تجلیل کرد.

براساس مقررات تدوین شده به مدال آوران طلایی بازی‌های المپیک ۲۰۰ سکه طلا، نشان نقره ۱۵۰ سکه و مدال برنز ۱۰۰ سکه از سوی وزارت ورزش و جوانان اهدا خواهد شد.

کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران با ۴ طلای سوریان، نوروزی، رضایی، سلیمی، ۵ نقره‌ی انوشیروانی، نصیرشلال، حدادی، گودرزی و باقری معتمد در کنار ۳ مدال برنز رستمی، لشگری و قاسمی، توانست بهترین نتیجه‌ی تاریخ ورزش کشور در این رقابت ها را رقم بزند.

کد مطلب: 4238
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *