کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور رييس‌جمهور در مراسم تجليل از قهرمانان المپيك 2012 لندن

خبرگزاری ايسنا , 4 شهريور 1391 ساعت 21:06

دكتر محمود احمدي‌نژاد ـ رييس جمهور كشورمان ـ دقايقي پيش در مراسم تجليل از قهرمانان المپيك كه در سالن وزارت كشور برگزار مي‌شود، حضور پيدا كرد.


 در اين مراسم تعدادي از مقامات وزارت ورزش و جوانان نيز حضور دارند و رييس‌جمهور قرار است از مدال‌آوران مسابقات المپيك لندن تجليل كند.

در اين مراسم علاوه بر قهرمانان المپيك، تعدادي از روساي فدراسيون‌ها و مربيان ورزشي رشته‌هاي مختلف و خانواده‌هاي تعدادي از قهرمانان المپيك حضور دارند.

سعيدلو (رييس سابق سازمان تربيت بدني)، عباسي (وزير ورزش و جوانان) و علي آبادي (رييس كميته المپيك) و تعدادي از نمايندگان مجلس نيز از حاضران در اين مراسم هستند.

ايران در مسابقات المپيك لندن رتبه‌ي هفدهم را كسب كرد.
فارس: محمود احمدی‌نژاد شامگاه امروز (شنبه)، در آیین تجلیل از ورشکاران و مدال‌آوران بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن که با حضور قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، مربیان و روسای فدراسیون‌های ورزشی، علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک، چمران رئیس شورای شهر تهران و عباسی وزیر ورزش و جوانان و جمعی از جوانان علاقمند به ورزش در سالن بزرگ کشور برگزار شد، از ۳۳ نفر از مدال‌آوران و مربیان ورزش کشور در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن با اهدا جوایز آنان و لوح تقدیر، تجلیل کرد.

براساس مقررات تدوین شده به مدال آوران طلایی بازی‌های المپیک ۲۰۰ سکه طلا، نشان نقره ۱۵۰ سکه و مدال برنز ۱۰۰ سکه از سوی وزارت ورزش و جوانان اهدا خواهد شد.

کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران با ۴ طلای سوریان، نوروزی، رضایی، سلیمی، ۵ نقره‌ی انوشیروانی، نصیرشلال، حدادی، گودرزی و باقری معتمد در کنار ۳ مدال برنز رستمی، لشگری و قاسمی، توانست بهترین نتیجه‌ی تاریخ ورزش کشور در این رقابت ها را رقم بزند.


کد مطلب: 4238

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/4238/حضور-رييس-جمهور-مراسم-تجليل-قهرمانان-المپيك-2012-لندن

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir