۰
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۸
بازگشت شادي به آنفيلد

پيروزي ليورپول مقابل وست برومويچ

بعد از چند نتيجه نااميد کننده، ليورپول موفق شد در ديداري خانگي وست برومويچ را با نتيجه ۲-۱ شکست بدهد. [پيروزي ليورپول مقابل وست برومويچ]
پيروزي ليورپول مقابل وست برومويچ
شاگردان راجرز در این دیدار در هر نیمه یک بار دروازه حریف را باز کردند تا سه امتیاز این دیدار خانگی را در آنفیلد نگه دارند.
در حالی که به نظر می رسید نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، آدام لالانا در دقیقه ۴۵، قرمزها را پیش انداخت. همکاری عالی لالانا با هندرسون، خط دفاعی حریف را به هم ریخت و در نهایت این ملی پوش انگلیس، توپ را از فارستر عبور داد تا حساب کار ۱-۰ شود.
اما در نیمه دوم، وست بروم خیلی زود کار را به تساوی کشید. خطای لوورن روی برانیو، در حالی که به نظر می رسید بیرون از محوطه جریمه انجام شده، توسط داور پنالتی اعلام شد و خود برانیو، آن را به گل تساوی تبدیل کرد.
ولی این پایان کار نبود لیورپولی ها خیلی زود توانستند بار دیگر از حریف پیش بیفتند. حرکت خوب استرلینگ که علی رغم سرنگون شدن در محوطه جریمه حریف، هر طوری بود توپ را به هندرسون رساند و او هم با یک ضربه، به راحتی دروازه حریف را باز کرد.
در ادامه وست بروم نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه لیورپول ایجاد کند و شاگردان راجرز توانستند به یک پیروزی روحیه بخش دست پیدا کنند.
.
نتایج سایر دیدارها:

هال سیتی ۲-۰ کریستال پالاس

لسترسیتی ۲-۲ برنلی

ساندرلند ۳-۱ استوک سیتی

سوانسی ۲-۲ نیوکاسل


کد مطلب: 41975
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *