۰
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۴
دومين بازي بي شکست شاگردان ويسي

استقلال خوزستان2 ـ تراکتور2؛ توقف صدرنشين

با تساوي دو تيم استقلال خوزستان و تراکتور هم صدرنشيني تراکتور محقق شد و هم دومين ديدار بي شکست تراکتور.
استقلال خوزستان2 ـ تراکتور2؛ توقف صدرنشين
گل فرصت طلبانه محسن دلیر در دقایق آخر مانع از ثبت شکست برای تراکتورسازی در جنوبی ترین نقطه لیگ برتر شد. تراکتور با این یک امتیاز کماکان در صدرجدول باقی ماند.

هفته نهم لیگ برتر، ورزشگاه تختی اهواز، تماشاچی: ۱۰۰۰نفر
گل ها: ادینهو(۳۹)، دلیر(۸۱) تراکتور، مجیدی(۴۳)، سیف اللهی(۵۱) استقلال خوزستان

داور: رضا عادل، کمک ها: علی میرزابیگی، یعقوب سخندان
اخطار: کولی بالی، سیف اللهی، کاردوست، مجیدی(استقلال خوزستان)، ایرانپوریان(تراکتور)

استقلال خوزستان: پرویز کریمی، موسی کولی بالی، محمد طیبی، میثم مجیدی، ایمان باصفا(۵۰ روح الله سیف اللهی)، محمدرضا مهدوی، مجید حیدری، مهدی مومنی، لامین دیاوارا، عبدالهادی خنیفر، رضا کاردوست
سرمربی: عبدالله ویسی

تراکتورسازی: حامد لک، حبیب گردانی، احمد آل نعمه، دیتمار باکای، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، میرهانی هاشمی(۵۶ شاهین ثاقبی)، سامان نریمان جهان، محسن دلیر(۹۰ احمد کامدار)، ادینهو، محمد ابراهیمی(۵۷ فرید بهزادی)
سرمربی: رسول خطیبی

شرح بازی:
۲ گل از محسن دلیر و ادینهو مهاجمان مهارنشدنی لیگ تراکتور را کماکان در صدرجدول نگه داشت. البته آنها برای این یک امتیاز سختی زیادی کشیدند. استقلال خوزستان که امروز بهتر از همیشه بازی می کرد گل خورده اول بازی را زود جبران کرد و توسط سیف اللهی در نیمه دوم به گل رسید، با این حال رسول خطیبی با ۲ تعویض تیمش را تهاجمی کرد و موفق به جبران عقب ماندگی شد. تراکتور از کسب این یک امتیاز خوشحال است اما امیدوار است همانطور که آبی های خوزستان ترمز این تیم را کشیدند فردا هم فولاد استقلال را در تهران نگه دارد.

شرح گل:
صفر ـ ۱(تراکتور): حبیب گردانی از سمت چپ توپ را به محوطه جریمه فرستاد که ادینهو با یک ضربه سر ضرب و زیبا گل تراکتور را به ثمر رساند.
۱ـ۱(استقلال خوزستان): خطای آل نعمه روی مومنی در محوطه جریمه یک پنالتی را تقدیم استقلالی ها کرد که میثم مجیدی این توپ را گل کرد.
۲ـ۱(استقلال خوزستان): سیف اللهی به محض ورود به زمین صاحب توپ شد و با ضربه سر گل دوم تیمش را زد.
۲ـ۲(تراکتور): پاس در عمق ادینهو در شلوغی محوطه جریمه به محسن دلیر رسید که او موفق شد گل بزند تا تراکتور بازنده برنگردد.
کد مطلب: 41426
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *