۰
جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۳

رحيمي: ديگر با هيچ رسانه اي حرف نمي‌زنم

عليرضا رحيمي امروز با حالتي ناراحت و عصبي چند دقيقه اي با برنامه قديمي ورزش و مردم به صورت تلفني صحبت کرد و با صراحت از بهرام شفيع تهيه کننده و برنامه سازي قديمي اين برنامه گلايه کرد.
رحيمي: ديگر با هيچ رسانه اي حرف نمي‌زنم
رحیمی که کاملا عصبانیت در کلمات مشهود بود سیاسی و شفیع را مورد حملات پی در پی قرار داد به طوری که حتی سیاسی به جز یک کلمه «بله» نتوانست پاسخی به او بدهد. به همین بهانه با مدیرعامل سابق پرسپولیس تماس گرفتیم تا در فضایی آرام تر صحبت ها و کنایه هایش را بشنویم.

اما رحیمی به نظر می‌ رسید همچنان ناراحت است، او در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: به هیچ وجه قصد مصاحبه ندارم. اگر جواب دادم به خاطر احترامی بود که برای این رسانه قائلم. دوست ندارم صحبتی بکنم و اگر هم با ورزش و مردم صحبت کردم به این خاطر بود که یک و نیم ساعت مرا پشت خط قرار دادند و اجازه ندادند صحبت کنم.

در لابه لای مصاحبه تلفنی رحیمی با ورزش و مردم جمله ای بیان شد مبنی بر اینکه »من در برنامه ای دیگر حرف هایم را خواهم زد». از رحیمی می‌ پرسیم آیا منظورش از این برنامه، برنامه عادل فردوسی پور است که پاسخ می‌ دهد: گفتم که قصد مصاحبه ندارم، اصلا هم چنین حرفی را که شما می‌ گویید نزدم من کی گفتم با برنامه دیگری صحبت می‌ کنم؟ گفتم که قصد مصاحبه ندارم و از این به بعد با هیچ رسانه ای صحبت نخواهم کرد حتی برنامه نود.

رحیمی که همچنان ناراحت به نظر می‌ رسید گفت: کار من با باشگاه پرسپولیس تمام شده من دیگر مقام رسمی ای در این باشگاه نیستم که بخواهم مصاحبه ای انجام بدهم به همین خاطر دیگر صحبتی انجام نخواهم داد.
کد مطلب: 41249
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *