۰
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۸

عنوان آقای گل لیگ پس گرفته شد

تصمیم نهایی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال بر سر انتخاب صحیح عنوان آقای گل لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور سرانجام کاپیتان صبا را به این عنوان انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که نزدیک به دو ماه دیگر به زمان آغاز بازی های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور باقی مانده است و تیم های لیگ برتری خود را اکنون آماده حضور موفق در بازار نقل و انتقالات و سپس لیگ پانزدهم می کنند، کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به تازگی تصمیم نهایی خود را برای معرفی آقای گل لیگ چهاردهم اتخاذ کرده است.

این در حالی است که چهاردهمین دوره بازی های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور اسفند ماه سال قبل با قهرمانی گیتی‌پسند اصفهان و نایب قهرمانی تیم فوتسال صبای قم به پایان رسید اما بر سر انتخاب نهایی آقای گل لیگ برتر اختلاف نظرهای زیادی وجود داشت.

مسئولان تیم فوتسال صبای قم پس از پایان لیگ چهاردهم اعتراض‌های زیادی نسبت به نحوه انتخاب و معرفی احمد اسماعیل زاده بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به عنوان آقای گل لیگ برتر داشتند تا اینکه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی خود را در این خصوص بعد از بررسی های لازم اتخاذ و اعلام کرد.

علی اصغر حسن‌زاده بهترین گلزن و کاپیتان تیم فوتسال صبای قم در پایان چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور ۳۱ گل به ثمر رساند در حالی که پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال کشورمان تعداد گل‌های حسن‌زاده را ۲۸ گل و احمد اسماعیل‌پور بازیکن تیم گیتی پسند اصفهان را ۲۹ گله معرفی کرده بود.

در این آمار گل های زده شده توسط علی اصغر حسن زاده در بازی صبای قم در مقابل تیم حفاری اهواز محاسبه نشده بود و به همین خاطر این عنوان از کاپیتان با سابقه صبای قم گرفته شده بود که با اصلاح آن از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، بار دیگر حسن زاده به عنوان آقای گل لیگ چهاردهم معرفی شد.

بدین ترتیب بعد از اتمام چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، علی اصغر حسن‌زاده ملی پوش صبای قم با ۲۹ گل زده به عنوان آقای گل لیگ برتر در فصل ۹۲-۹۱ معرفی شد و به همین منظور ۳۰ میلیون ریال پاداش از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان به کاپیتان تیم فوتسال صبای قم تعلق گرفت.
کد مطلب: 29966
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *