۱
۰
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۸

نگرانی ترقی از رای منفی هاشمی!

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه گفت: با توجه به نظرسنجی‌های صورت گرفته، بالای ۶۰ درصد رأی منفی به هاشمی نشان می‌دهد که شرایط، شرایط مناسبی برای ورود و بازگشت این شخصیت‌ها در بین مردم نیست.
خبرگزاری فارس نوشت: حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره ورود هاشمی‌رفسنجانی در آستانه ۸۰ سالگی به انتخابات ریاست‌جمهوری اظهارداشت: انتخابات در کشور نشان داده کسانی که دو دوره مسئولیت اجرایی سطح بالا در کشور داشته‌اند خود را در معرض رای مردم قرار دهد، طبیعتا مردم اقبال مناسبی به او نشان نمی‌دهند و این تجربه را هاشمی در گذشته داشته است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه تصریح‌کرد: با توجه به نظرسنجی که در کشور صورت گرفته بالای ۶۰ درصد رای منفی به هاشمی نشان می‌دهد که شرایط، شرایط مناسبی برای ورود و بازگشت این شخصیت‌ها در بین مردم نیست؛ از این رو به مصلحت آنها است که میدان را برای گردش نخبگان در کشور باز بگذارند و همدلی خود را با مسئولان منتخب مردم بیشتر کنند.

وی با تأکید بر اینکه بحث‌هایی که در رابطه با آمدن هاشمی مطرح می‌شود بیشتر مربوط به اطرافیان و کسانی است که می‌خواهند از طرح این مسائل موقعیت سیاسی خود را حفظ کنند، افزود: قطعا این افراد به فکر مصالح ملی نیستند و سعی می‌کنند از طریق این شخصیت‌ها به موفقیت و جایگاه اجتماعی دست پیدا کنند و در واقع تلاش دارند راه را برای رانتخواری خود هموار کنند.

ترقی در پایان خاطرنشان‌کرد: اما اگر مسئولان به این نکات توجه کنند نباید اجازه دهند که چنین عناصری دست به این اقدامات بزنند.
کد مطلب: 28800
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


United Kingdom
اگر واقعاً هاشمی رأی نداشت، چرا او را رد صلاحیت کردید. آیا جز این است که شما به دروغ خودتان شک و از راست دیگران وحشت دارید؟