۰
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۰

خبر مهم کمیسیون امنیت ملی درباره قانون راهبردی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تشکیل پیمان دفاعی - امنیتی گروه مقاومت در جلسه این کمیسیون بررسی شد.
خبر مهم کمیسیون امنیت ملی درباره قانون راهبردی
به گزارش مردم سالاری آنلاین، ابراهیم رضایی درباره جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه طرح استفساریه ماده ۷ قانون راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از ملت ایران بررسی شد.

بنابر روایت مهر، وی بیان کرد: این استفساریه درباره عبارت «تعیین تکلیف» در انتهای ماده ۷ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها است. در نهایت بعد از بررسی‌ها و استماع سخنان موافقان و مخالفان، این طرح در کمیسیون رأی نیاورد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین طرح تشکیل پیمان دفاعی - امنیتی گروه مقاومت در جلسه این کمیسیون بررسی شد.

وی گفت: طرح تشکیل پیمان دفاعی - امنیتی گروه مقاومت با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف بررسی و مقرر شد این طرح برای کار کارشناسانی و اخذ نظرات دستگاه‌های مسئول و مرتبط و برای اصلاح و تکمیل، به مرکز پژوهش‌های مجلس ارجاع داده شود و پس از بررسی بیشتر، مجدداً در دستورکار کمیسیون قرار گیرد.

رضایی تاکید کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به اتفاق بر لزوم تقویت محور مقاومت و حمایت همه جانبه از ملل مظلوم منطقه به ویژه ملت مقاوم فلسطین و لبنان تاکید کردند و گفتند که باید برای مقابله با رژیم صهیونیستی و توقف ماشین جنگ و کشتار این رژیم، از همه ابزارها و امکانات استفاده شود.

کد مطلب: 224441
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *