۰
سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۰

پزشکیان: بزرگان در مجلس یازدهم من را کشیدند کنار و گفتند چرا حکومت اسلامی درست نمی کنید؟

رئیس دولت چهاردهم گفت: در جلسه در مجلس یازدهم با یکسری از بزرگان، من را یکسری بزرگان کشیدند کنار و گفتند چرا حکومت اسلامی درست نمی کنید. گفتم اگر راست می گویید نامه امام به مالک اشتر را بگذارید جلوی خود و عمل کنید. استانداری که امام تعیین می کند اختیار دارد. باید از تمرکز گرایی فاصله بگیریم. اینکه یک عده ای عقل کل باشند و از بالا تصمیم بگیرند درست نیست.
پزشکیان: بزرگان در مجلس یازدهم من را کشیدند کنار و گفتند چرا حکومت اسلامی درست نمی کنید؟

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور که صبح امروز، سه‌شنبه - ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - به مشهدالرضا (ع) سفر کرده است، در بدو ورود، در مسیر نیشابور به مشهد و در میان زائرانی که برای حضور در مراسم شهادت امام هشتم شیعیان عازم حرم مطهر ایشان هستند، حضور یافت و سپس در جمع فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی حاضر شد و ضمن شنیدن سخنان ایشان با آن‌ها گفت‌وگو کرد.

به روایت ایسنا، پزشکیان طی سخنانی در این نشست بیان کرد: رضایت مردم اصل است. باید با مردم صحبت کرد. اگر مردم بدانند مصلحت آنان چیست خود را به دست جراح متخصصی می سپارند. ما باید مردم را آگاه کنیم. طبیعتا باید در خیلی از قسمت ها جراحی هایی داشته باشیم تا بتوانیم کشور را از این وضعیت بیرون ببریم. قدم اول ما رضایت مردم است. در بیمارستان ما بحث این بود که مریض راضی شود. مردم وقتی می دیدند ما هر کاری می توانیم انجام  می دهیم اگر مریض آنان فوت می کرد بازهم قدردان بودند.

وی اظهار کرد: مردم دوست دارند پزشک با آنان در ارتباط باشد. اکنون وظیفه ما جلب رضایت مردم است. هر کاری بخواهیم بکنیم در ابتدا مردم را با خود همراه می کنیم. کارهای بزرگی باید انجام دهیم اما باید مردم را با خود همراه کنیم و به مردم بفهمانیم به خاطر خودشان یکسری کارها را انجام می دهیم.

رئیس دولت چهاردهم ادامه داد : در جلسه در مجلس یازدهم با یکسری از بزرگان، من را یکسری بزرگان کشیدند کنار و گفتند چرا حکومت اسلامی درست نمی کنید. گفتم اگر راست می گویید نامه امام به مالک اشتر را بگذارید جلوی خود و عمل کنید. استانداری که امام تعیین می کند اختیار دارد. باید از تمرکز گرایی فاصله بگیریم. اینکه یک عده ای عقل کل باشند و از بالا تصمیم بگیرند درست نیست. من تا دیروز نماینده ای در یک شهری بودم؛ حتی خیلی ها به حرف من گوش نمی دادند. حال که من رئیس جمهور شدم عوض نشدم. در شهر ها و استان ها افراد قدرتمندی هستند که می توانند جای من بشینند. به نظر بنده اگر به این افراد در چهارچوب اسناد و قوانین اختیار دهیم می توانند کشور را بسازند.

کد مطلب: 222403
برچسب ها: پزشکیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *