۰
سه شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۵

پزشکیان: نخبگان را فراری ندهیم، کشور را آدم ها می سازند نه کارخانه ها

رئیس جمهور گفت: موظفیم کسانی را ببینیم که در این جامعه دیده نمی‌شوند، باید به فکر کسانی باشیم که وقتی گرفتار می‌شوند نمی‌دانند کجا باید بروند.
پزشکیان: نخبگان را فراری ندهیم، کشور را آدم ها می سازند نه کارخانه ها

مسعود پزشکیان روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: باید چهارچوب را طوری طراحی کنید که خدمت به مردم در آن شکل بگیرد، امیدوارم مجموعه پزشکی، پرستاری و ارائه خدمات طوری باشد که دست به دست هم دهیم و رضایت مردم را جلب کنیم.

وی تاکید کرد: موظفیم کسانی را ببینیم که در این جامعه دیده نمی‌شوند، باید به فکر کسانی باشیم که وقتی گرفتار می‌شوند نمی‌دانند کجا باید بروند، صدای بی صدایان باشیم و چشم کسانی باشیم که چشمی آنان را نمی‌بیند.

اهم اظهارات رئیس جمهور را بخوانید؛

* با وجود نخبگان کشور اگر اراده کنیم قادر هستیم همه مشکلات را حل کنیم .

*کشور را قرار نیست کارخانه ها درست کنند آدم ها درست می کنند این آدمها هستند که کارخانه ها، صنعت و امنیت و همه چیز را درست می کنند.

*اگر به نخبگان، دانشمندان و اساتیدمان احترام نگذاریم، امکان ندارد مملکت را به جایی برسانیم که باید برسد.

*کسی که در این مملکت نخبه و عالم است، باید درد مردم درد او بشود ولی باید ما هم بدانیم که این آدم دارد برای این مملکت و این مردم کار می کند نه اینکه آنها را فراری بدهیم و به آنها امر و نهی بکنیم.

*از همه مسئولان درخواست می کنم کاری کنیم که در این دولت بتوانیم سلامت مردم را در چارچوب های علمی و با شاخص هایی که هست اصلاح کنیم و به جلو ببریم.

*من رئیس‌جمهور شدم اما خیال نمی‌کنم کسی شده باشم و همان آدم با همان نگاه هستم.

کد مطلب: 222033
برچسب ها: مسعود پزشکیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *