۰
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۵

مخالفت ۱۶ عضو یک کمیسیون با وزیر پیشنهادی نفت!

یکی از اعضای کمیسیون انرژی گفت: پاک‌نژاد شرایط عمومی را داشتند اما در دفاع از برنامه‌های خود نتوانستند برنامه مورد نظر کمیسیون را ارائه دهند و در پایان بعد از رای گیری نیز نتوانستد نظر کمیسیون را جلب کنند و از ۲۳ نفر تنها ۷ نفر به ایشان رای مثبت دادند.
مخالفت ۱۶ عضو یک کمیسیون با وزیر پیشنهادی نفت!
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ غلامرضا دهقان، با اشاره به حضور محسن پاک‌نژاد وزیر پیشنهادی نفت در جلسه امروز کمیسیون انرژی گفت: جلسه کمیسیون تخصصی انرژی امروز در خصوص وزیر پیشنهادی نفت برگزار شد در این جلسه آقای وزیر پیشنهادی برنامه کامل، جامع، منسجم و راهبردی که مورد نظر کمیسیون تخصصی بود ارائه نکرد.

وی در گفتگو با ایسنا، افزود: با توجه به اهمیت موضوع و جایگاه کمیسیون انرژی و وزارت نفت، فردی که باید در راس وزارتخانه نفت قرار بگیرد، باید از لحاظ مدیریتی توانمند و از لحاظ تخصص دارای تجارب کافی باشد و نهایتاً همراه با برنامه‌های کلی و اصول کلی نظام و در خط ولایت و رهبری حرکت کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: آقای پاک‌نژاد شرایط عمومی را داشتند اما در دفاع از برنامه‌های خود نتوانستند برنامه مورد نظر کمیسیون را ارائه دهند و در پایان بعد از رای گیری نیز نتوانستد نظر کمیسیون را  جلب کنند و از ۲۳ نفر تنها ۷ نفر به ایشان رای مثبت دادند.

 

کد مطلب: 221331
برچسب ها: دولت چهاردهم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *