۰
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵

نظر مثبت یک کمیسیون تخصصی مجلس درباره وزیر زن پیشنهادی دولت چهاردهم

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه نباید نگاه جنسیتی به وزارت راه و شهرسازی داشت، تاکید کرد: خانم صادق در بخش‌های مدیریتی این وزارتخانه فعال بوده و می‌تواند برنامه‌ها و ایده‌های خود را در این حوزه به سرانجام برساند.
نظر مثبت یک کمیسیون تخصصی مجلس درباره وزیر زن پیشنهادی دولت چهاردهم
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛  عباس صوفی روز چهارشنبه، درباره وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: پس از اعلام فهرست وزرای پیشنهادی، کمیسیون‌های تخصصی مجلس شکل گرفتند و فرآیند بررسی عملکرد و دیدگاه‌های آنها در کمیسیون‌ها در حال بررسی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایرنا، کلیت وزرای پیشنهادی معرفی شده به مجلس را ارزنده توصیف کرد و افزود: مردم انتظاراتی در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، معیشتی و مسکن دارند و به نظر می‌رسد این وزرا می‌توانند رای اعتماد مجلس را کسب کرده و در ادامه رئیس جمهور را برای حل مشکلات مردم در همه حوزه‌ها یاری کنند.

وی درباره فرزانه صادق مالواجرد گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی گفت: وزارتخانه راه و شهرسازی هرچند جزء وزارتخانه‌های مهم و گسترده دولت است و مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد، اما ایشان تنها وزیر پیشنهادی زن برای دولت چهاردهم هستند. از طرفی ایشان سابقه فعالیت مدیریتی در وزارت راه و شهرسازی را دارد.

نماینده همدان در مجلس تاکید کرد: مسائل و مشکلات مربوط به مسکن، قطار، ریل، جاده، حوزه‌های زیرساختی از جمله بخش‌هایی است که باید وزیر آینده راه و شهرسازی به آنها بپردازد و بر اساس سابقه خانم صادق ایشان می‌توانند برنامه‌های خود را در این حوزه عملیاتی کنند.

صوفی با بیان اینکه نباید نگاه جنسیتی به وزارت راه و شهرسازی داشت، تاکید کرد: خانم صادق در بخش‌های مدیریتی این وزارتخانه فعال بوده و می‌تواند برنامه‌ها و ایده‌های خود را در این حوزه به سرانجام برساند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم نمایندگان مجلس با رای اعتماد به ایشان سبب شوند هرچه زودتر این وزارتخانه سامان گرفته و معاونت‌های متخصص و کارآمد انتخاب شوند تا بتوانند به آقای پزشکیان در پیش برد اهداف تعیین شده کمک کنند.

کد مطلب: 221329
برچسب ها: دولت چهاردهم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *