۰
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۹

مخالفت کمیسیون انرژی با وزیر پیشنهادی نفت

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: آقای پاک‌نژاد شرایط عمومی را داشتند اما در دفاع از برنامه‌های خود نتوانستند برنامه مورد نظر کمیسیون را ارائه دهند و در پایان بعد از رای گیری نیز نتوانستد نظر کمیسیون را جلب کنند و از ۲۳ نفر تنها ۷ نفر به ایشان رای مثبت دادند.
مخالفت کمیسیون انرژی با وزیر پیشنهادی نفت

یکی از اعضای کمیسیون انرژی از مخالفت اعضای این کمیسیون با وزیر پیشنهادی نفت خبر داد.

غلامرضا دهقان با اشاره به حضور محسن پاک‌نژاد وزیر پیشنهادی نفت در جلسه امروز کمیسیون انرژی گفت: جلسه کمیسیون تخصصی انرژی امروز در خصوص وزیر پیشنهادی نفت برگزار شد در این جلسه آقای وزیر پیشنهادی برنامه کامل، جامع، منسجم و راهبردی که مورد نظر کمیسیون تخصصی بود ارائه نکرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و جایگاه کمیسیون انرژی و وزارت نفت، فردی که باید در راس وزارتخانه نفت قرار بگیرد، باید از لحاظ مدیریتی توانمند و از لحاظ تخصص دارای تجارب کافی باشد و نهایتاً همراه با برنامه‌های کلی و اصول کلی نظام و در خط ولایت و رهبری حرکت کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: آقای پاک‌نژاد شرایط عمومی را داشتند اما در دفاع از برنامه‌های خود نتوانستند برنامه مورد نظر کمیسیون را ارائه دهند و در پایان بعد از رای گیری نیز نتوانستد نظر کمیسیون را  جلب کنند و از ۲۳ نفر تنها ۷ نفر به ایشان رای مثبت دادند.

کد مطلب: 221319
برچسب ها: وزیر نفت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *