۰
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۶

پیام تبریک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت
پیام تبریک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش سایپانیوز، جواد توسلی‌مهر،‌ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه به ویژه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران حوزه خودرو،‌ تبریک و تهنیت گفت. در متن پیام وی آمده است:

یا خبیر

 وَ ما عَلَى الرَّسُولِ إِلَّا الْبَلاغُ الْمُبِینُ

و چه رسالت عظیمی است رساندن پیام با رعایت صداقت و انصاف.

فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار که مصادف با سالروز شهادت "محمود صارمی" شهید عرصه خبر است، را به اصحاب رسانه، مدافعان عرصه حقیقت، تبیین‌گری و آگاهی‌بخشی و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی، به ویژه خبرنگاران حوزه صنعت خودرو تبریک عرض نموده و تلاش آنان را برای فراهم کردن زمینه رشد و تعالی هر چه بیشتر این صنعت اثرگذار در اقتصاد کشور، ارج می‌نهیم.

خداوند بزرگ را شاکریم که صنعت خودروی کشور از همراهی و تعامل سازنده خبرنگارانی تلاش‌گر، فهیم، مسئولیت‌پذیر، ارزش‌گرا و حقیقت‌جو برخوردار است.

گرامیداشت این روز، ارج نهادن به زحمات و از خودگذشتگی افرادی است که با مسئولیت، آزادی و تحمل سختی‌های فراوان، تلاش خود را نه صرفاً در قالب یک شغل، بلکه به عنوان حرفه‌ای آمیخته با عقل و درایت و پشتکارِ توام با عشق می‌دانند و به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد.

انعکاس خدمات ایثارگرانه فعالان صنعت خودرو در شرایط سخت تحریم و تحلیل‌های کارشناسانه خبرنگاران عزیز و تنویر افکار عمومی، هم‌میهنان ما را به آینده صنعت خودرو امیدوار و عزم فعالان این عرصه را برای ادامه راه، جزم‌تر کرده است.

توفیق همه عزیزان خبرنگار و فعالان عرصه اطلاع رسانی را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

                                              جواد توسلی مهر

کد مطلب: 221054
برچسب ها: سایپا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *