۰
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۰
کراس‌اوور ملی تاییدیه استاندارد را دریافت کرد

ری‌را یک گام به ورود به بازار نزدیک‌تر شد

با صدور تاییدیه نوع محصول ری‌را ایران‌خودرو از سوی سازمان استاندارد، این خودرو مجوز شماره‌گذاری دریافت کرد تا یک گام دیگر برای ورود به بازار ایران نزدیک‌ شود
ری‌را یک گام به ورود به بازار نزدیک‌تر شد
ایکوپرس- معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو با بیان این‌که ری‌را در یک قدمی برنامه‌ریزی برای عرضه به بازار قرار گرفته، عنوان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی تیم‌های طراحی و توسعه محصول، ری‌را به عنوان اولین کراس‌اوور ملی، با تاییدیه سازمان استاندارد آماده شماره‌گذاری شد.

مهدی رادمنش عرضه ری‌را با بهترین شرایط کیفی را از تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دانست و افزود: با اجرای مراحل کیفی‌سازی، ری‌را به زودی در مدار تولید انبوه ایران‌خودرو قرار خواهد گرفت.
وی ایمنی بالا به دلیل استفاده از پلتفرم به‌روز و تولید با کیفیت در خطوط پیشرفته بدنه‌سازی اختصاصی را از ویژگی‌های مهم ری‌را برشمرد و تصریح کرد: طراحی ری‌را منطبق با استانداردهای ۸۵گانه است و خودرو با سطح بالایی از تجهیزات ایمنی و رفاهی عرضه خواهد شد.
به گفته رادمنش، ری‌را قابلیت ارتقا به استانداردهای بین‌المللی آینده را نیز داراست و بر اساس آخرین آزمون‌های تصادف از روبه‌رو، جانبی و عقب که در مرکز تست اروپایی انجام شده، این خودرو ایمن‌ترین محصول ساخت داخل به حساب می‌آید.
 


 
کد مطلب: 218733
برچسب ها: ایران خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *