۰
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۰

دادستان کل کشور: برای رسیدن به اهداف عالی امام به زمان بیشتری نیاز داریم

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد، دادستان کل کشور، به خبرنگار جماران گفت: من معتقدم که بیشتر منویات حضرت امام محقق شده و در حال تحقق است. ولی چون شیعه اثنی عشری تجربه حکومتداری در این سطح نداشته، برای رسیدن به اهداف عالی امام زمان بیشتری نیاز داریم.
دادستان کل کشور: برای رسیدن به اهداف عالی امام به زمان بیشتری نیاز داریم

دادستان کل کشور با بیان اینکه منویات قضایی امام خمینی(س) محقق شده و در حال تحقق است، گفت: چون شیعه اثنی عشری تجربه حکومتداری در این سطح نداشته، برای رسیدن به اهداف عالی امام زمان بیشتری نیاز داریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، در خصوص مهمترین میراث امام خمینی(س)، اظهار داشت: مهمترین میراث امام خمینی(س) پیش‌بینی نابودی اسرائیل است. قریب 60 سال پیش امام ماهیت اسرائیل را افشا کرد و به مرور جهانیان دارند به این معنا و مفهوم می‌رسند و به زودی نابودی اسرائیل هم فراهم خواهد شد.

دادستان کل کشور در پاسخ به سؤالی در خصوص تحقق منویات حضرت امام در دستگاه قضایی، گفت: من معتقدم که بیشتر منویات حضرت امام محقق شده و در حال تحقق است. ولی چون شیعه اثنی عشری تجربه حکومتداری در این سطح نداشته، برای رسیدن به اهداف عالی امام زمان بیشتری نیاز داریم.

کد مطلب: 217368
برچسب ها: دادستان کل کشور
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *