۰
جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰

لاریجانی: حل مشکلات معیشتی شدنی است

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حل مشکلات معیشتی با تکیه بر توان داخلی و بهره‌گیری از تجارب بین‌المللی شدنی است.
لاریجانی: حل مشکلات معیشتی شدنی است

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از مهر، علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور و ثبت نام به عنوان داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: به ساحت نورانی امام بزرگوار ادای احترام می‌کنم و یاد شهدای گرانقدر اخیر، رئیس جمهور سخت‌کوش و متواضع و همراهان ایشان را گرامی می‌دارم و ضمن همدردی با مردم مظلوم و مقاوم رفح به سردار بزرگ مقاومت، شهید سلیمانی ادای احترام می‌نمایم.

وی خطاب به مردم ایران افزود: مردم عزیز ایران، امروز شرایط معیشتی سخت است. همه انتظار دارند حکومت راه حل درستی برای مشکلات بیابد. اما آیا این مشکلات حل شدنی است؟ که می‌گویم آری، با تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از تجارب بین المللی این کار شدنی است.

لاریجانی تاکید کرد: برخی کشورها وضعی به مراتب بدتر از ما داشتند ولی توانستند آن را حل کنند، لذا باید از تجارب بین المللی، متناسب با مختصات کشور بهره بگیریم.

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: هدف اساسی این تغییرات عدالت اجتماعی و پیشرفت ملی در همه بخشهای فرهنگی اجتماعی، سیاسی، علمی و سیاست خارجی است. عدالت به این معنا که هر کس به حق خود برسد و پایه این حق حقوق فطری انسان‌ها است که باید دولت زمینه رشد آن را فراهم کند و در این مسیر ما به ملت قوی و دولت زمینه ساز نیازمندیم.

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: تنها با روش‌های علمی می‌توان مشکلات را حل کرد، نه با شعار و نظرات غیر تخصصی. پیامبر ما فرمودند، هرگاه به کاری پرداختید آن را با دانش و خرد انجام دهید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به موضوع اقتصاد کشورمان، عنوان کرد: در مقوله اقتصاد علاوه بر محوریت تولید و اشتغال مبارزه با علل فساد مهم‌تر از برخورد با معلول‌ها است. اگر دولت جایگزین ملت نشود، شفافیت بیشتر شود و مقررات زائد تقلیل یابد، زمینه فساد از بین می‌رود. با دولت فربه و مداخله گر در همه امور مردم، حتماً راه به جایی نمی بریم.

لاریجانی با بیان سخنی از شهید آیت الله مطهری خاطرنشان کرد: شهید آیت الله مطهری فرمودند حکومت‌ها ممکن است آرمانهای متعالی داشته باشند، اما اگر از اقتصاد سالم و ثروت زا برخوردار نباشند، به هیچ یک از آنها نمی‌رسند، لذا تاکید ما در این مقطع زمانی بر توسعه اقتصاد ملی است که یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای نجات کشور است.

کد مطلب: 217034
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *