۰
سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰

رایزنی حزب اعتدال و توسعه با علی لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری

محمود واعظی گفت: سیاست حزب اعتدال و توسعه مشارکت فعال در انتخابات رقابتی است. به همین جهت در حال رایزنی با شخصیت های میانه رو جهت کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری هستیم.
رایزنی حزب اعتدال و توسعه با علی لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حزب اعتدال و توسعه، محمود واعظی، در جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، پیرامون موضوع انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: هیچ فرد و گروه سیاسی نمی تواند نسبت به آینده کشور بی تفاوت باشد و همه باید برای تغییر و رضایت بیشتر مردم و پاسخ عملی به مطالباتشان تلاش کنیم . لذا ضروری است، کمک کنیم شرایط به وجود آمده با حمایت مردم اصلاح شود.بایدهمه کمک کنیم که با مشارکت بالای مردم در انتخابات ، رئیس جمهوری انتخاب شود که با عقلانیت بتواند مشکلات داخلی و خارجی کشور را حل کند.
قائم مقام دبیر کل و رییس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه اضافه کرد: متاسفانه، در سال‌های گذشته بدلیل نا کارآمدی در دستگاههای اجرایی و افزایش مطالبات مردم از سرمایه اجتماعی نظام هزینه شده و می بایست این رویه پایان یابد و برای حل نارسایی ها مجدانه تلاش شود.

رییس دفتر سابق رییس جمهور در خصوص سیاست ها و کیفیت مشارکت حزب اعتدال و توسعه در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو افزود: سیاست حزب اعتدال و توسعه مشارکت فعال در انتخابات رقابتی است. به همین جهت در حال رایزنی با شخصیت های میانه رو جهت کاندیداتوری هستیم. در این راستا با آقای لاریجانی مذاکره کرده ایم .
کد مطلب: 216873
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *