۰
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۲

آگهی استخدام انباردار در شرکت‌‌های معتبر

انبارداری فرآیند نگهداری ایمن از کلیه مواد خام، لوازم، محصولات، اقلام خریداری شده و سایر موجودی‌های شرکت‌های محصول‌محور و یا شرکت‌های تولیدی است. انبارداران مسئول حمل‌ونقل مواد و اطمینان از عدم خراب شدن آنها هستند.
آگهی استخدام انباردار در شرکت‌‌های معتبر

آگهی استخدام انباردار در شرکت‌‌های معتبر

انبارداری فرآیند نگهداری ایمن از کلیه مواد خام، لوازم، محصولات، اقلام خریداری شده و سایر موجودی‌های شرکت‌های محصول‌محور و یا شرکت‌های تولیدی است. انبارداران مسئول حمل‌ونقل مواد و اطمینان از عدم خراب شدن آنها هستند. از آنجایی که تعداد شرکت‌ها و سازمان‌هایی که نیاز به مواد و نگهداری از آنها دارند نسبتا کم نیست، بنابراین فرصت‌های شغلیِ مناسبی برای افراد کاربلد در حوزه انبارداری وجود دارد.
به این ترتیب، شاهد هستیم که سازمان‌های بسیاری در ایران برای موقعیت شغلی انبارداری آگهی استخدام منتشر می‌کنند و برای موقعیت‌های شغلی خود به دنبال افرادی ماهر و واجد شرایط هستند. در استخدامی های خرداد نیز این آگهی‌ها مشاهده می‌شوند و در صورتی که به دنبال کار در حوزه انبارداری هستید و علاوه بر آن دوست دارید تا در شرکت‌های بزرگ و شناخته‌شده ایران کار کنید، هر چه سریع‌تر رزومه خود را برای این فرصت‌های شغلی ارسال کنید.

مشاهده فرصت‌های شغلی انبارداری

فرصت‌های شغلی انبارداری خصوصا، آگهی استخدام انباردار در تهران را می‌توانید در ایران تلنت مشاهده کنید. این آگهی‌های استخدامی که همگی در سایت کاریابی ایران تلنت منتشر شده‌اند، به شرکت‌هایی تعلق دارند که شاید مقصد شما برای کار باشند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو، گروه ماموت، شرکت داروسازی روژین، رستوران باروژ، نوو نور دیسک پارس، زرین رویا، داروسازی ابوریحان و دیجی کالا اشاره کرد.
از آنجایی که تنوع در این آگهی‌های استخدامی دیده می‌شود، بنابراین افراد در سمت‌های شغلی مختلف در انبارداری و حتی در مشاغل مختلف این حوزه، این فرصت را دارند تا رزومه خود را برای مناسب‌ترین ارسال کنند. برخی از مشاغل و سمت‌های شغلی موجود در میان آگهی‌های استخدامی انبارداری عبارت‌اند از:
  • کارشناس برنامه‌ریزی و کنترل موجودی
    مدیر توزیع و انبار
    کارشناس لجستیک و انبار
    مدیر برنامه‌ریزی و انبار
    سرپرست انبار
    دستیار انبار
    انباردار
    مدیر لجستیک شعبه
    مدیر انبار ماشین‌آلات
    سرپرست انبار مرجوعی
از آنجایی که سرعت در کاریابی حرف اول را می‌زند، بنابراین خوب است که همین امروز این آگهی‌های استخدامی را بررسی و برای گزینه‌های مناسب، رزومه خود را ارسال کنید. فراموش نکنید که قبل از آن رزومه خود را به شکلی کاملا حرفه‌ای و با اشاره به مهارت‌ها، سوابق کاری و مدارک تحصیلی آماده کنید. فراموش نکنید که ارسال رزومه برای فرصت‌های شغلی به هیچ عنوان محدودیت ندارد و با ارسال رزومه بیشتر، می‌توانید شانس خود را برای استخدام افزایش دهید.

شرکت‌ها در این آگهی‌های استخدامی به دنبال چه مهارت‌هایی هستند؟

در بیشتر آگهی‌های استخدامی انباردار و همچنین مشاغل مرتبط، لیست مهارت‌ها و نیازمندی‌ها تقریبا یکسان است. به عنوان مثال، مهارت در گزارش‌دهی و همچنین مهارت حل مسئله، از جمله مهم‌ترین مهارت‌هایی هستند که هر فردی در حوزه انبارداری باید داشته باشد تا بتواند در شرکت‌های بزرگ استخدام شود. در زیر به برخی از مهم‌ترین مهارت‌ها و پیش‌نیازهای آگهی‌های استخدامی در انبارداری اشاره خواهیم کرد:
  • مسلط به فرآیند گزارش‌گیری مانده سفارش‌های اقلام بسته‌بندی و کنترل موجودی.
    روحیه کار تیمی و قدرت حل مسئله.
    مسلط به مایکروسافت آفیس به ویژه اکسل.
    مسلط به برنامه‌ریزی موجودی و انبار.
    دارای روحیه مصمم، فعال، باانگیزه و ذهن تحلیل‌گر.
    مهارت‌های سازمانی عالی.
    آشنایی با قوانین و مقررات صنعت.
    توانایی دستیابی به اهداف و اهداف فروش.
    مسئولیت‌پذیر.
    دقیق و جزئی‌نگر.
    آشنایی با مفاهیم انبار.
    آشنایی با مدیریت زنجیره تأمین.
برای اطلاعات بیشتر آگهی استخدامی جدید به سایت کاریابی ایران تلنت مراجعه کنید.
 
کد مطلب: 197627
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *