بانک تجارت با هدف تسهیل و تسریع رسیدگی به درخواستها و شکایات مشتریان ازسامانه بازرس رونمایی کرد. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در مراسمی با حضور کی لانی معاون مدیر عامل این بانک ، روسای ادارات و کارشناسان مدیریت امور بازرسی بانک و مسئولین و کارشناسان اداره رسیدگی به تقاضاها و شکایات بانک مرکزی جمهوری اسلامیسامانه بازرس رسما بهره برداری شد. معاون مدیر عامل بانک تجارت در این مراسم با اشاره به حساسیت و تاکید بانک مرکزی در حوزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات گفت : بر اساس استاندارد تعریف شده ای که طی ممیزی انجام شده توسط شرکت TUV NORD در سال 95 انجام شد بانک تجارت نسبت به طراحی و پیاده سازی سامانه بازرس اقدام کرد .از آنجا که شکایات همواره فرصتی برای بهبود و اصلاح امور به شمار می رود در بانک تجارت سعی شده عملکرد مناسبی در این حوزه ارائه شود. وی افزود: سامانه متمرکز رسیدگی به درخواستها و شکایات مشتریان (بازرس) در راستای انطباق کامل با استاندارد ISO10002:2014 در زمینه رسیدگی به شکایات مشتریان طراحی شده و دسترسی اینترنتی آن در پایگاه رسمی اطلاع رسانی بانک(سامانه رسیدگی به شکایات) فعال و در اختیار مشتریان قرار گرفته است