۰
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۶

نخستین نمایشگاه دائمی مد و لباس در البرز احداث می شود

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز از ایجاد نمایشگاه دائمی مد و لباس ایرانی در این استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه محلی دائمی برای عرضه و ترویج فرهنگ پوشش اسلامی خواهد بود.
مجتبی ابراهیمی در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای ایجاد نخستین مرکز دائمی عرضه مد و لباس ایرانی در استان البرز گفت: طرح احداث نخستین نمایشگاه دائمی مد و لباس در استان البرز پیش تر تهیه شده بود که اخیراً با همکاری شورای شهر و شهرداری کرج به تصویب نهایی رسید.

وی افزود: طبق مصوبه شورای شهر جانمایی و ایجاد مکان قطعی برای احداث نمایشگاه مد و لباس ایرانی از سوی شهرداری کرج خواهد بود.



مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: در حال حاضر بخش اعظمی از احداث این نمایشگاه در انتظار جانمایی است وبا قطعیت یافتن مکان در حداقل زمان ممکن و با همکاری بخش خصوصی و واحدهای صنفی مرتبط نخستین نمایشگاه مد ولباس ایرانی به عنوان محل دائمی عرضه پوشش اسلامی احداث خواهد شد.

نمایشگاه مد ولباس ایرانی جایگزینی برای پوشش غربی خواهد بود

مجتبی ابراهیمی درپایان یادآورشد: احداث مرکز دائمی عرضه مد و پوشش اسلامی در راستای همگرایی با فرهنگ ایرانی اسلامی خواهد بود و جایگزین مناسبی برای محل عرضه مد و پوشش غربی خواهد بود.
کد مطلب: 5258
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *