۰
سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۸
باموافقت و تایید استانداری تهران؛

شهر جدید پرند صاحب بخشداری می شود

بعد از تاسیس و استقرار شهرداری در شهر جدید پرند این شهر به زودی صاحب بخشداری هم می شود.
 بیژن سلیمان پور فرماندار شهرستان رباط کریم در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: بعد از پیگیری ها و فعالیت هایی که برای تاسیس و استقرار شهرداری پرند صورت گرفت، این بار پیگیر تاسیس و استقرار بخشداری برای این شهر هستیم.

فرماندار رباط کریم با بیان اینکه طرح توجیهی بخش پیشنهادی پرند به معاونت سیاسی اجتماعی استانداری تهران ارسال شده و مورد بررسی و تائید قرار گرفته، افزود: این طرح برای بررسی، تایید و تصویب به وزارت کشور رفته است.

وی گفت: در این طرح نیازهای شهر جدید پرند در زمینه های مختلف مورد توجه قرار گرفته و بر ضرورت ایجاد بخشداری برای استقرار دستگاه های اداری و خدمت رسان اجتماعی و ارتقای برخی از ساختارهای موجود تاکید شده است.

تشکیل دادگاه بخش در شهر جدید پرند

سلیمان پور با تاکید بر اینکه جمعیت شهر جدید پرند به صورت روزانه در حال افزایش است، اظهار داشت: با استقرار بخشداری، دادگاه بخش بلافاصله در این شهر تشکیل خواهد شد و در این خصوص سید علیرضا آوایی رئیس کل دادگستری استان تهران وعده داده که به محض استقرار بخشداری، دادگاه بخش هم مستقر می شود.

تبدیل کلانتری پرند به فرماندهی انتظامی بخش

این مقام ارشد دولت در رباط کریم خاطرنشان کرد: در این راستا، تنها کلانتری موجود در پرند به فرماندهی انتظامی بخش تبدیل و در سایر زمینه ها و زیرساخت ها بخصوص امنیت شهر، شاهد ارتقا و رشد خواهیم بود.

فرماندار رباط کریم یادآور شد: مرتضی تمدن، استاندار تهران و صفر علی براتلو معاون سیاسی اجتماعی استانداری با ایجاد بخشداری در پرند موافقت کرده و با پیگیرهای صورت گرفته امیدواریم پس از تاسیس و استقرار شهرداری شاهد استقرار بخشداری و کاهش مشکلات در این شهر باشیم.

سلیمان پور با بیان اینکه تاسیس بخشداری در پرند هدیه ای از طرف دولت برای شهروندان خوب این شهر است، اظهار امیدواری کرد معضلات، مشکلات و مراجعات شهروندان این شهر به صورت ملموسی کاهش یافته و دیگر نیازی به حضور در سطح شهرستان نداشته باشند و اوضاع شهر روند مطلوبی را در پیش بگیرد.

بیژن سلیمانپور فرماندار رباط کریم ۱۷ مردادماه گذشته در آیین تاسیس شهرداری و معارفه نخستین شهردار شهر جدید پرند خطاب به تمدن استاندار تهران، خواستار استقرار ادارات خدمت رسان بعد از شهرداری در شهر جدید پرند شد و گفت: شهروندان پرند در حال حاضر و با توجه به رشد روزانه جمعیت در این شهر نیاز به خدمات فراوان دارند که با استقرار ادارات خدمت رسان و بخصوص استقرار بخشداری این مهم انجام خواهد شد.

استاندار تهران هم با تایید و موافقت با خواسته فرماندار رباط کریم قول مساعد داد تا با پیگیری های انجام شده این طرح در مبادی ذی ربط به مرحله اجرا برسد.

بر اساس این گزارش، شهروندان پرند با توجه به تلاش ها و فعالیت های فرمانداری رباط کریم و دیگر مسوولان ذی ربط در دولت خدمتگزار، امیدوارند با تاسیس و استقرار سریع دستگاه های خدمت رسان در این شهر از مشکلات موجود رهایی یافته و زندگی آرامی همراه با امکانات و دغدغه های حداقلی را پیش رو داشته باشند.
کد مطلب: 4640
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *