۰
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۱

«مجردها» بحران ازدواج دارند

فاطمه امینی بازیگر نمایش «مجردها» با اشاره به تفاوت‌های حضور در تلویزیون و تئاتر عنوان کرد این اثر نمایشی مخاطب را با خود همراه می کند و به بیان معضلات اجتماعی که گریبانگیر مردم شده است، می پردازد.
«مجردها» بحران ازدواج دارند
فاطمه امینی بازیگر تئاتر و تلویزیون درباره ایفای نقش سیلوی در نمایش «مجردها»  گفت: نمایش «مجردها» به کارگردانی پوران مرادی در جشنواره تئاتر فجر سال گذشته به اجرا درآمد و خوشبختانه بعد از استقبالی که از اجرای عمومی این نمایش در سالن سایه تئاتر شهر شد، تصمیم گرفتیم مجددا نمایش را در فرهنگسرای ارسباران به صحنه ببریم.

وی افزود: انتخاب متن این اثر توسط همسرم سید علی موسویان و پوران مرادی کارگردان نمایش انتخاب شد. من نیز نقش سیلوی در این نمایش را آنقدر دوست داشتم که نمی توانستم در برابر آن مقاوت کنم بنابراین خودم به کارگردان پیشنهاد بازی در این نمایش را دادم که خوشبختانه پذیرفته شد. خوشحالم که این نمایش توانسته مخاطب را با خود همراه کند چون در این اثر نمایشی به معضلاتی اشاره می شود که گریبانگیر جوامع امروزی شده است.

این بازیگر درباره ورودش به عرصه بازیگری عنوان کرد: ۱۰ سال است که تئاتر را به طور حرفه ای دنبال می کنم و پنج سال است که در صدا و سیما و در گروه کودک و نوجوان مشغول به کار هستم. از سال ۸۳ به طور حرفه ای تئاتر را شروع کردم و در کنار تحصیلاتم در دانشگاه در رشته فلسفه به فعالیت های تئاتری نیز مشغول بودم.

بازیگر نمایش«سه شنبه ۱۶ بهمن» و «بی تو مهتاب شبی» درباره تفاوت ایفای نقش شخصیت خانم گلی در برنامه «عصر بخیر بچه ها» و حضور در تئاتر عنوان کرد: من در برنامه «عصر بخیر بچه ها» که از شبکه دو سیما پخش می شود در نقش خانم گلی به عنوان مجری - بازیگر در کنار عروسک ململ حضور دارم اما ایفای نقش در تئاتر کاملا متفاوت از بازی در تلویزیون است.

وی در پایان درباره ویژگی های صدایش بیان کرد: خیلی‌ها به اشتباه فکر می کنند چون تن صدایم زیر است من باید در همان قالب خانم گلی در تئاتر نقش بازی کنم در صورتی که یک بازیگر توانایی این را دارد که هر اثری را با صدایی دیگر هم اجرا کند. در واقع این صدای زیر از کودکی در وجودم بوده و برایش زحمت زیادی نکشیدم. من با این صدا بزرگ شده ام البته شاید داشتن این تن صدا به این دلیل است که کودک درون فعالی دارم.

نمایش «مجردها» به کارگردانی پوران مرادی مزرعه نو و با بازی امیر کربلایی زاده و فاطمه امینی تقدیر شده در سه بخش بازیگری زن، مرد و موسیقی از جشنواره تئاتر فجر است و هر شب تا اول خرداد ساعت ۲۰ در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می رود.

قصه این اثر روایتگر داستان زن و مردی است که در سن بالایی به سر می برند و هر دو در یک بنگاه همسریابی کار می کنند، معضل بزرگ آنها این است که یکدیگر را دوست دارند اما نمی توانند این را بیان کنند...
کد مطلب: 38748
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *