۱
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۲
کواکبیان در جمع اعضای شاخه ورزشکاران حزب مردم سالاری:

مدیریت ورزش را به دست ورزشی ها خواهیم سپرد

مدیریت ورزش را به دست ورزشی ها خواهیم سپرد
دکتر مصطفی کواکبیان در نشست با اعضای شاخه ورزشکاران حزب مردم سالاری گفت: در دولت اخلاق به دنبال فضاسازی و ایجاد بستر مناسب در ورزش کشور خواهیم بود و مهمترین برنامه ما انتخاب یک چهره ورزشی به عنوان وزیر ورزش و جوانان است چون بر این باوریم که حضور افراد سیاسی در ورزش هیچ دردی را درمان نخواهد کرد. ضمن اینکه در بین ورزشی ها چهره های تحصیلکرده ،حرفه ای، متعهد و مجرب آنقدر زیاد است که ما را از حضور افراد سیاسی در سطح مدیریت ورزش بی نیاز کند.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، دبیر کل حزب مردم سالاری افزود: باید مدیریت باشگاههای ورزشی نیز به سمت خصوصی سازی سوق داده شود نه اینکه شبه دولتی ها باز به نام خصوصی سازی صاحب تیم شوند. در دولت اخلاق تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا سهام دو باشگاه مطرح پرسپولیس و استقلال را به هواداران و پیشکسوتان این دو باشگاه واگذار نماییم و اینگونه نباشد که با تغییر هر دولت شاهد حضور افراد جدید در هیات مدیره این دو باشگاه باشیم لذا در صورت اداره شدن دو باشگاه توسط هواداران و پیشکسوتان همچون باشگاههای بزرگ کشور می توان به آینده این دو تیم و سایر تیم های شهرستانی که از هواداران بسیار پر شور و خوبی برخوردار هستند بسیار امیدوار بود و قطعا در چنین شرایطی قهرمانی در مسابقات باشگاهی آسیا، اینگونه برای ما سخت و دشوار نخواهد بود لذا اگر مردم و هواداران خودشان را در مدیریت باشگاه سهیم بدانند و مدیری که از سوی همین علاقمندان انتخاب می شود خود راقطعا باید در مقابل سهامداران و مردم پاسخگو می داند نه مدیران بالادستی که صرفا به دنبال منافع سیاسی خود هستند.
وی افزود:البته بنده از طراحان اصلی وزارت وزارت ورزش و جوانان در مجلس هشتم بودم لذا بر این باورم که در کنار توجه به فوتبال که هواداران بسیاری در کشور ما دارد باید به سایر رشته ها هم نگاه جدی داشت به ویژه رشته هایی که در مسابقات المپیک مدال آور است و باعث به اهتزاز در آمدن پرچم کشور می شود.
نایب رئیس هیات تحقیق و تفحص مجلس هشتم از سازمان تربیت بدنی گفت: نباید شاهد باشیم که یک ورزشکار رشته کشتی،وزنه برداری،ورزش های رزمی و... تمام عمر خود را صرف سربلندی ایران نماید و از ان طرف دغدغه مالی و بیم از آینده خود بعد از دوران ورزشی داشته باشد لذا به نظر من با مدیریت خود ورزشی ها بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد. دبیر کل حزب مردم سالاری همچنین اظهار داشت که پایه و اساس ورزش کشور از مدارس و مسابقات آموزشگاهی شکل می گیرد و نقش دبیران ورزشی جهت جذب استعدادها و سوق دادن آنها به رشته های خاصی با توجه به توانایی ها دانش آموزان از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار است به همین خاطر باید دغدغه دبیران ورزش در امرار معاش برطرف شود تا تمام تجربه و انرژی خود را در مدارس به کار بگیرند.
کد مطلب: 29554
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *