۰
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰

انتقاد تند قالیباف از شورای همکاری خلیج فارس: توان خود را صرف توقف ماشین جنگی رژیم صهیونیستی کنید

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: شورای همکاری خلیج فارس به جای آنکه توان خود را صرف توقف ماشین جنگی رژیم صهیونیستی کند، همچنان به طرح ادعاهای بی‌اساس درباره تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران ادامه می‌دهد.
انتقاد تند قالیباف از شورای همکاری خلیج فارس: توان خود را صرف توقف ماشین جنگی رژیم صهیونیستی کنید

 محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه - ۲۹ مهرماه - مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: شهادت قهرمان مبارزه با ظلم و اشغالگری، رئیس دفتر سیاسی حماس یحیی سنوار برای هر انسان آزاده‌ای دردناک است.

به گزارش ایرنا، وی افزود: ایشان عمر خود را صرف دفاع از مردم خود و عقب راندن اشغالگران صهیونیست از خاک فلسطین کرد. طراحی و اجرایی کردن عملیات پیچیده طوفان الاقصی یکی از مجاهدت‌های شهید سنوار در طول عمر ارزشمندش بود که معادلات امنیتی، نظامی، سیاسی و منطقه‌ای این رژیم را تغییر داد و ضربه جبران ناپذیری به موجودیت این غده سرطانی زد.

قالیباف تاکید کرد: همانطور که با شهادت سیدحسن نصرالله بزرگ، حزب الله همچنان زنده است، ان شاء الله خواهیم دید بعد از سنوار نیز حماس، زنده و فعال به مبارزه با اشغالگری ادامه خواهد داد.

قالیباف با تسلیت شهادت سنوار با اشاره به نحوه شهادت وی گفت: تصاویر مبارزه ایشان تا پای جان دهها و صدها سنوار و نصرالله در سراسر جهان تربیت خواهد کرد و رهایی قدس شریف را سرعت خواهد داد.

حضور نماینده ایران در منطقه باعث جریان‌سازی بین‌المللی می‌شود

وی گفت: در خصوص سفر به لبنان از تمامی شهروندان و مسئولانی که بذل محبت داشتند، صمیمانه سپاسگزارم؛ همه ما سرباز ایران اسلامی هستیم. 

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضورم در بیروت به پشتوانه مسئولیتی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارم. ایران عزیز ما چنان مقتدر و بزرگ است که حضور میدانی نماینده آن در منطقه باعث جریان‌سازی در معادلات بین‌المللی می‌شود.

وی تاکید کرد: وظیفه ما بود که پیام حمایت ملت سربلند ایران را به مردم لبنان و نیروهای مقاومت ابلاغ کنیم و پیام مظلومیت و اقتدار مردم لبنان را در اجلاسیه مجالس جهان به گوش دنیا برسانیم.

جزایر سه‌گانه پاره تن ایران هستند

وی در ادامه تاکید کرد: شورای همکاری خلیج فارس به جای آنکه توان خود را صرف توقف ماشین جنگی رژیم صهیونیستی کند، همچنان به طرح ادعاهای بی‌اساس درباره تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران و جزایر سه گانه ادامه می‌دهد.

قالیباف افزود: اتحادیه اروپا و برخی از کشورهای تأثیرگذار در آن اتحادیه، نیز خود را از کشورهای مستقل و دارای اراده، خود را به بازیگرانی گوش به فرمان رژیم صهیونیستی و توجیه‌گر نسل‌کشی آن رژیم در غزه و لبنان تنزل داده‌اند.

وی تصریح کرد: اتحادیه اروپا و سایر گزافه‌گویان بدانند که جزایر سه‌گانه بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، پاره تن ایران هستند و کسی جرأت نخواهد داشت که خلاف این اصل مسلم اقدامی انجام دهد؛ برای موجودیت خودشان بهتر است که اراده ملت ایران را برای تثبیت این اصل مورد آزمون قرار ندهند.

کد مطلب: 225107
برچسب ها: قالیباف
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *